Kirjoittaja Aihe: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..  (Luettu 5832 kertaa)

Poissa Anne Hautaluoma

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 778
Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« : 04.01.14 - klo:20:29 »
Istuva pj palstallaan edellisessä laikalehdessä kertoi jäävänsä pois nykyisestä pestistä. Kahden kuukauden kuluttua pitäisi valita jo uusi mutta ainakaan lehdestä on löytänyt kenenkään esittelyjä.

Onko uusia ehdokkaita tiedossa?

Entä hallitusjäsenehdokkaat?

Vaalipuheita odotellessa...

Poissa Jukka "mosku"

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 1305
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #1 : 01.02.14 - klo:19:17 »
Asetun ehdolle Laikajärjestön puheenjohtajaksi.

Olen sotkamolainen, parhaassa isässä oleva, aktiivinen metsästäjä.  Metsästystä olen harrastanut jo yli 30 vuotta, enemmän tai vähemmän koiria apuna käyttäen. Vuosien varrella harrastus on tuonut mukanaan metsästysseuratoiminnan ja Metsästäjäliiton järjestötoiminnan.  Olen onnekseni päässyt katsomaan asioita muutoinkin kuin ”perinteisen metsästäjän” silmin. Välillä on hyvä katsoa asioita myös toiselta puolen pöytää.

Koiraharrastus on elämäntapa ja kotonamme on aina ollut koiria: ajokoiria, sekarotuisia koiria ja nyt viimeiset kahdeksan vuotta laikoja. Harrastus vaatii aina aikaa ja samalla tukea perheeltä. Tässä tapauksessa taustat ovat kunnossa ja kyseessä on koko perheen, ellei jopa koko suvun yhteinen harrastus  ;).  Laikajärjestön jäsenenä olen ollut vuodesta 2005 ja niistä viimeiset viisi vuotta mukana hallitustoiminnassa. Hallitustyöskentely järjestössämme on siis tullut tutuksi. Lisäksi toimin toisena ve-laikojen jalostusneuvojista.

Pidän tärkeänä, että puheenjohtaja on toimelias, tasapuolinen ja oikeudenmukainen, tähän tähtään myös omassa toiminnassani. Avoin keskustelu ja aito kiinnostus asioihin ovat mielestäni avain asemassa yhteistyön onnistumiseksi. Ja yhteistyötä tarvitaan: niin jäsenistön, hallituksen kuin toimikuntien kesken. Hallituksen tehtävänä ei ole jalostaa koiria, vaan luoda parhaat mahdolliset edellytykset rotujemme jalostus- ja muille toimikunnille tehtäviensä hoitamiseksi.

Jos tulisin valituksi tehtävään tekisin parhaani, että yhteistyö järjestön sisällä tiivistyy ja että pystyisimme luomaan järjestöstämme ulospäin entistä myönteisemmin kuvan.

Puheenjohtajan tehtävä on minulle haaste ja samalla hieno mahdollisuus olla vaikuttamassa rotujärjestömme tulevaisuuteen. Kipparin tehtävässä onnistumiseksi iso merkitys on myös miehistöllä: hallitus yhdessä puheenjohtajan kanssa luotsaa järjestöä eteenpäin. Olen valmis vastaanottamaan tämän haasteen.  Toivon, että tulen valituksi ja uskon, että saamme kasaan tehokkaan työryhmän.

Jukka Tuikka, Sotkamo
- Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen -

Homer J Simpson-

Poissa Rupla

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 186
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #2 : 01.02.14 - klo:23:03 »
Rupla evp. lämpimästi kannattaa Jukkaa pj:ksi. Miehellä on syrjää ilmoittaa halukkuutensa tehtävään ennen kokousta,  ja ilman unien näkemistä ja niiden  epäselvää tulkintaa. Toivottavasti myös muut halukkaat pj. ehdokkaat esittelevät itsensä em. tavalla ennen vuosikokousta, ettei joutavaa unien tulkintaa sekä suurta vaivaa vaativaa valtakirjojen keräämistä tms. junttatyötä tarvitse kenenkään suorittaa.
PS: Toivottavasti Ruplan kannatus Jukalle ei ole kielteinen asia hänen ehdokkuutensa kannalta. Tulen Urjanlinnaan ja mikäli äänestys tulee, niin "Moskulla" on ainakin yksi ääni jo plakkarissa ja luulen että vaalityöni tuotoksena hän saa jokusen äänen lisääkin.
PS2: Olin jo unohtanut, et tämä kirjoittaminen tälle lähes kuolleelle keskustelu palstalle herättää ihan mukavia ja miellyttäviä muistoja ;D. Vieläkö sitä pitäisi innostua 8)

Poissa Ukonkuiva

  • Moderaattori
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 942
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #3 : 01.02.14 - klo:23:15 »
Tervetuloa Rupla takaisin "kehiin", tässähän ihan vanhakin liikuttuu. :'( Mutta on se mukava huomata,että meillä on yhteinen päämäärä. :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.14 - klo:23:17 kirjoittanut Ukonkuiva »

Poissa keituri

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 71
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #4 : 02.02.14 - klo:04:31 »
kyllä sulla parhaat päivät on jo takana mutta kannatan ehottomasti! epäpoliittinen henkilö joka haluaa ajaa asioita yhteisen hyvän nimissä

Poissa Jukka "mosku"

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 1305
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #5 : 12.12.16 - klo:12:20 »
Uusia puheenjohtaja ehdokkaita kaivataan. Olen edellisessä laikalehdessä ilmoittanut, että en tule asettumaan ehdolle kaudelle 2017. Julkaisin seuraavanlaisen tekstin puheenjohtajapalstalla Laikalehdessä 4-2016.

Päätös on tehty – valmentaja vaihtuu
Kolmas puheenjohtajakauteni lähestyy loppuaan ja omalta osaltani on aika suunnata ajatuksia kohti tulevaa. Järjestömme tilanne yleisesti ottaen on tällä hetkellä vakaa ja taloudellisesti voimme vähintäänkin kohtalaisesti. Viime vuosina olemme tehneet useita pieniä uudistuksia ja ottaneet käyttöön toimintoja, joilla on pyritty vastaamaan jäsenistöltä tulleisiin tarpeisiin.
Kulunut vuosi on ollut oman ajankäyttöni suhteen varsin haasteellinen. Harrasteopinnot oli aika saattaa päätökseen ja tehdä viittä vaille valmiista rakennustekniikan insinööristä muodollisesti pätevä. Lopputyön rutistaminen kasaan on ollut aikaa vievä projekti. Puheenjohtajan tehtävä on ollut minulle erittäin antoisa, olen saanut paljon uusia tuttavuuksia yli roturajojen. Omalta osaltani olen järjestömme puheenjohtajan tehtävässä saanut työni päätökseen ja on aika vaihtaa valmentajaa.
Metsästys sen kaikissa muodoissaan on minulle harrastus ja elämäntapa, jolle haluan jatkossa antaa vieläkin enemmän aikaa. Tärkeiksi asioiksi koen myös jatkossa vaikuttamisen metsästykseen, ja ennen kaikkea koirametsästyksen turvaamiseen, uhkakuvista huolimatta.
Valmentajan vaihtumisella joukkue tavoittelee aina jotain uutta ja positiivista. Niin on nytkin, järjestömme tarvitsee uusia kasvoja ja tekijöitä antamaan potkua toiminnan viemiseksi uusille urille. Aivan vielä ei kuitenkaan siirrytä nelosketjuun, vaan mennään täysillä päätyyn asti ja hoidetaan hommat tarmokkaasti maaliin.
- Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen -

Homer J Simpson-

Poissa Pekka Kuismin

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 457
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #6 : 31.12.16 - klo:17:43 »
Hallitusjäsen ehdokkaittenkin olisi varmaan hyvä ilmoitella etukäteen vaikkapa tällä palstalla.Omalta kohdaltani tilanne on se etten ole käytettävissä uutta hallitusta kasattaessa,kuten en myöskään koe- ja kilpailutoimikuntaan.

Hyvää ja menestyksekästä vuotta 2017 kaikille!

Poissa Jani Laitinen "Jamppa"

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 178
    • Ketturinteen Kennel
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #7 : 05.01.17 - klo:10:17 »
Eli ymmärsinkö oikein, että tulevassa vuosikokouksessa tulee puheenjohtajan valinta eteen? Lisäksi hallitukseen uusia jäseniä? Jos näin on niin toivottavasti vuosikokoukseen saavutaan mahdollisimman sankoin joukoin tekemään hyviä päätöksiä. Jukan saappaiden täyttäminen puheenjohtajana ei tule olemaan helppo homma.

Poissa Elisa Tuikka

  • Rahastonhoitaja
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #8 : 18.02.17 - klo:20:05 »
Hyvä Laikaväki,

Olen käytettävissä Laikajärjestön uudeksi puheenjohtajaksi, mikäli vuosikokous niin päättää.

Asun Kurikassa Etelä-Pohjanmaalla, työkseni toimin Kurikan Vesihuolto Oy:n toimitusjohtajana. Metsästystä olen harrastanut vuodesta 1977. Metsästyskoiria minulla on ollut 1980-luvun alusta saakka, ensiksi ajokoiria ja 2000-luvun alusta suurriista koiria. Ensimmäisen itälaikan olen hankkinut 2002 ja siitä saakka olen ollut Laikajärjestön jäsen. Kasvatan suurriistakoiria kennelnimellä Katajatöyrän, kennel on palkittu Vuolasvirta palkinnolla sekä Laikajärjestön Mestarikasvattaja palkinnolla, lisäksi olen saanut Laikajärjestön kultaisen ansiomerkin. Järjestö taustaa minulla on metsästys puolelta, olen ollut aiemmin Laikajärjestön  hallituksen jäsen. Nykyään toimin Kurikan Metsästysseuran puheenjohtajana sekä Kurikan Riistanhoitoyhdistyksen hallituksen jäsenenä. Olen ollut järjestämässä Laikajärjestön Vuosikokousta ja Päänäyttelyä, Erraus-haukkuja sekä Laikojen SM-hirvenhaukkukokeita.

Mikäli vuosikokous niin päättää, että minusta tulee Laikajärjestölle uusi puheenjohtaja, pyrin antamaan kaiken osaamiseni ja aktiivisuuteni koko Laikajärjestön edelleen kehittämiseksi niin kuin aiemmatkin puheenjohtajat ovat tehneet.

Kurikassa 18.2.2017
Juha Kotiranta

Poissa Bearclaw

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 68
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #9 : 04.03.17 - klo:18:48 »
Hyvä Laikaväki,

Olen käytettävissä Laikajärjestön uudeksi puheenjohtajaksi, mikäli vuosikokous niin päättää.

Asun Kurikassa Etelä-Pohjanmaalla, työkseni toimin Kurikan Vesihuolto Oy:n toimitusjohtajana. Metsästystä olen harrastanut vuodesta 1977. Metsästyskoiria minulla on ollut 1980-luvun alusta saakka, ensiksi ajokoiria ja 2000-luvun alusta suurriista koiria. Ensimmäisen itälaikan olen hankkinut 2002 ja siitä saakka olen ollut Laikajärjestön jäsen. Kasvatan suurriistakoiria kennelnimellä Katajatöyrän, kennel on palkittu Vuolasvirta palkinnolla sekä Laikajärjestön Mestarikasvattaja palkinnolla, lisäksi olen saanut Laikajärjestön kultaisen ansiomerkin. Järjestö taustaa minulla on metsästys puolelta, olen ollut aiemmin Laikajärjestön  hallituksen jäsen. Nykyään toimin Kurikan Metsästysseuran puheenjohtajana sekä Kurikan Riistanhoitoyhdistyksen hallituksen jäsenenä. Olen ollut järjestämässä Laikajärjestön Vuosikokousta ja Päänäyttelyä, Erraus-haukkuja sekä Laikojen SM-hirvenhaukkukokeita.

Mikäli vuosikokous niin päättää, että minusta tulee Laikajärjestölle uusi puheenjohtaja, pyrin antamaan kaiken osaamiseni ja aktiivisuuteni koko Laikajärjestön edelleen kehittämiseksi niin kuin aiemmatkin puheenjohtajat ovat tehneet.

Kurikassa 18.2.2017
Juha Kotiranta

Onnittelut Juhalle PJ:n paikasta

Poissa Jukka "mosku"

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 1305
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #10 : 05.03.17 - klo:20:32 »
Järjestömme uutena puheenjohtajana on aloittanut Juha Kotiranta. uskon, että Me kaikki annamme Juhalle täyden tuen ja tarvittavan avun tämän tehtävän hoitamisessa. Onnittelut Juhalle ja uudelle hallitukselle luottamustehtävistä :D
- Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen -

Homer J Simpson-

Poissa Pekka Kuismin

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 457
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #11 : 05.03.17 - klo:22:18 »
Juhalle onnittelut puheenjohtajan virasta.Aloitti hommat ihan ruohonjuuritasolta,eli sponsorin roll-upin pönkkänä...

Poissa Hilla

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: Uudet puheenjohtajaehdokkaat esittelyyn..
« Vastaus #12 : 06.03.17 - klo:14:41 »
Hei. Kiitokset Laikaväelle luottamuksesta. Haluan kiittää kaikkia, jotka ovat toimineet Laikajärjestön hyväksi niin heitä, jotka nyt jäivät pois varsinaisesta toimihenkilö tehtävistä ja onnittelut kaikille uusille sekä jatkaville toimihenkilöille, Erityiskiitos Jukalle joka on tehnyt valtavan työmäärän meidän kaikkien laikaharrastajien hyväksi. Omalta kohdaltani nyt alkaa se varsinainen työsarka ja niin kuin kokouksessa lupasin pyrin jatkamaan edeltäjieni hienoa työtä meidän järjestömme hyväksi. Pekka tuossa totesikin alku oli aikalailla fyysistä kun rollapit eivät tuulessa meinanneet pysyä pystyssä. Toivon, että jäsenistö ottaa yhteyttä jos on jotain asioita tai ideoita millä viemme järjestöä eteenpäin.

Yhteistyöterveisin
Juha Kotiranta