Kirjoittaja Aihe: KÄY luokkaan vaadittavat koetulokset muuttuneet!!  (Luettu 12965 kertaa)

Poissa Pate

• Jäsen
  • *
Vs: KÄY luokkaan vaadittavat koetulokset muuttuneet!!
« Vastaus #30 : 24.06.14 - klo:10:15 »
"" Mutta nythän ei ole kyse kaadoista vaan oikeasti Karhulle pelaavista koirista. Tässäkin asiassa laika puolella harrastetaan tätä itse petosta ja kehutaan olemattomilla suorituksilla. Kerroppas Eero montako noista seitsemästä kaadosta tehtiin yhden koiran haukkuun esim yli 8 tunnin töihin? ""

En sitten itse tiedä kai vielä näistä hommista mitään, mutta tuo on juuri yksi syy, miksi laikan otin. Katsonut noita pari vuorokautta mitään mistään älyämättöminä paukuttavia vierestä, niin ei voisi vähempää kiinnostaa... Silloin kun lähdetään kotiin niin mennään...

Poissa Jani Laitinen "Jamppa"

• Jäsen
  • *
    • Ketturinteen Kennel
« Vastaus #31 : 25.06.14 - klo:11:58 »
Suurin ongelma on se että ei käytetä koiria riittävästi kokeissa.

Tämä on täysin totta. Mutta kaikkia kun ei kokeet kiinnosta ja jonkin verran on kynnystä joillain lähteä laikalla kokeisiin, joissa harmaita rotuja harrastavilla on enemmistö. Seassa on kuitenkin kieroon katsovaa porukkaa kun menet eri värisellä koiralla mukaan. Ja osa on kovin itse kriittisiä omaa koiraa kohtaan, vaikka koira pelaisi jo kevyesti ykköseen riittävästi niin omistajan mielestä se on kuitenki vielä tehny jotain huonosti ja ei hän ilikiä lähteä tällä vielä.
Kuitenkaan siinä kun ei ole mittään hävittävää. Ite vien koiria kokeeseen heti kun tiiän et mahollisuus ykköseen on jos sattuu sopiva hirvi. Jos se ei onnistu tai koira ei sinä päivänä pelaa niinku oli kuvitellu ni voi voi, koitetaan uudelleen toisella kertaa. Harrastushan sekin on ja ei liian vakavasti otettava.
Nyt luulis kynnyksen olevan matalampi lähteä kun koko kauden kokeessa käynti on tehty niin maailman helpoksi kuin olla ja taitaa.
Pitää yrittää syksyllä saada kaveria viemään laikaa kokeisiin. On mielestäni itälaika nartuista puhuttaessa hyvä koira. Vähän jo lupaili talvella et ensi syksynä lähetään. Toivotaan, että saatas paperille näyttöä.

Poissa Temez123

• Jäsen
  • *
« Vastaus #32 : 26.06.14 - klo:21:13 »
"" Mutta nythän ei ole kyse kaadoista vaan oikeasti Karhulle pelaavista koirista. Tässäkin asiassa laika puolella harrastetaan tätä itse petosta ja kehutaan olemattomilla suorituksilla. Kerroppas Eero montako noista seitsemästä kaadosta tehtiin yhden koiran haukkuun esim yli 8 tunnin töihin? ""

En sitten itse tiedä kai vielä näistä hommista mitään, mutta tuo on juuri yksi syy, miksi laikan otin. Katsonut noita pari vuorokautta mitään mistään älyämättöminä paukuttavia vierestä, niin ei voisi vähempää kiinnostaa... Silloin kun lähdetään kotiin niin mennään...

ne on maku asioita sanoi musti kun muniaan nuoli.   
...Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...