Eipä uskallettu tehdä uutta sääntöehdotusta. On totta, että olin tekemässä sääntöjä, mutta siitä on jo 5 vuotta ja säännöt on hyväksytty 4 vuotta sitten, noista ajoista on tulostaso noussut ja, eihän enää ole vanhoilla (yli 2 vuotta) VOI tuloksen koiria ilmoittautunut, eikä myöskään AVO 1 koiria.
Ehdotan, niin kohdat 5-7 ovat turhia ja poistetaan, etteivät hämää ketään ja kohta 4 muutetaan: Yhden hyväksyttävän VOI tuloksen edelliseltä tai kuluvalta kaudelta saavuttaneet koirat laitetaan pistejärjestyksessä paremmuus järjestykseen.
Mitä tulee koiramäärään niin se olisi jäänyt vajaaksi, jos en olisi itse laittanut kasvattieni ilmoituksia. Eli laitoin itse samassa kirjekuoressa kolmen kasvattini ilmoitukset tuomarineen. Koska Laikojen tulostasoa on hehkutettu ja eivät tämän takia uskaltaneet itse laittaa, koska epäilivät sinne pääsyä. Sanoin, että minä laitan, koska VAIN ajoissa ilmoittauneet ovat mukana valinnassa, katsotaan miten käy.
Miksi Ikirouta ei laittanut ilmoittanut yhtään omaa kavattiaan tai omistuksessa olevaa koiraansa ja Jarmokin olisi voinut tehdä samoin.