Nyt on vakava paekka, läppäristä loppu virta, ja minä oon vieläkii kuopasa.Onneks lööty vanaha kanaverkosta tehty pottuseola, saen siitä puremalla pätkän raatalankoo. Sillä saen yhistettyä kuulolaetteen ja syvämmentahistimen, sarjaan kytkemällä tuil senverran sähköö, että tämä kone voepi pelata jonnii aekoo, nyt pätkii kyllä itellä. Kele huomas het että, nyt männöö ukolla huonosti, ja toe hyllyn takkoo löötämäsä 12vuotta vanahan punaherukka pullon lääkkeeks, tämä maestuu, haesoo, ja näöttää vinetolta. Itäpoejat lähti ryömimään salaojjoo pitkin Valakeesen rantaan, aekovat kahtoo onko tuluvahaakia katiskossa, iltapalaks.
Tietoo tuil niin paljo, että oli pakko yhistellä keenoja. Oel siinä nahkassa karvoja, mahoton piiveri. Tietysti kuvasin, ensin sen majavan sitte nuapurinukon, ja karkuun lähtiissä kamera putos sammaliin, ja kuvas luultavasti minun sypäkän karkon. Taes tulla kaekista K18 kuvia. En tohi lähtee ulos ennen pimmeetä, ku nuapurilla on 12kaliperin paekkali. Vinettoo lööty lissee, ja jospa ne poejat toes jonkun haaven tae ison apporin.