Kirjoittaja Aihe: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!  (Luettu 22880 kertaa)

Poissa Anne Hautaluoma

• Jäsen
  • *
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #15 : 29.03.11 - klo:23:15 »
Hei, tämähän olikin hienosti otettu vastaan ;)

Haastan kaikki järjestön toimihenkilöt mukaan!

Heino Hanhelan miete hyvä! Vähän muokaten ajatusta => Vain henkilö joka kirjautuu sisään, näkee palstan kokonaisuudessaan. Näin on eräällä toisella rotufoorumilla: Foorumin säännöt, ohjeet ja tiedotteet näkyy kaikille ja loput 17 alaotsikkoa näkyy vain kirjautuneille. Keskustelu on siellä asiallista.

taari

• Vieras
« Vastaus #16 : 30.03.11 - klo:06:34 »
taari on tullut ulos pesästään.Terveisiä ja hyvää kevättä kaikille
T. Ari Tapio

MarkoK

• Vieras
« Vastaus #17 : 30.03.11 - klo:07:51 »
Profiilissa kun oikea nimi näkyy se riittävä? Niin hän pitäisi nyt olla kaikilla uusilla varsinkin vai onko hallitus päätös kumottu?

Se ennen vaaleja kirjoittelu menee asiattomaksi ja ilmestyy ihmeellisiä kirjoittajia tai tuttu Rupla oy kirjoittelee on harmillista ja säälittävää. Se jottei keksisi ketkä niiden takana on... Niiden kirjoittelua hillitä ja josko milloinkaan itse keksisivät kirjoitteliat jottei ihan järkevin vaikuttamis muoto. ?

Ryökkö

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.03.11 - klo:08:18 »
Ilman muuta nimet esille.
Mutta vain kirjautuneille.
Ei ole mukavaa kun GOOGLETTAA nimeä niin tulee kaikki jutut jokaisen luettavaksi, ihmisten jotka ei ole edes koirista kiinnostuneita. Jos nimi näkyy kaikille niin harkitsen kyllä kahdesti kannattaako kirjoittaa ollenkaan.

Eli vain kirjautuneille.

Nimeni esille laitan vasta sitten, kun edellä mainittu ehto täyttyy. Tietosuoja pitää nykyään olla edes jotenkin kunnossa. Tälle palstalle ei nyt ole mikään salaisuus kuka olen ja suurin osa sen tietääkin ja se ei nyt niin vaaraksi ole, mutta on ammatteja ja asioita mitkä estävät ehkä henkilöllisyyden liiallisen julki tuonnin. Toki ei minulla itselläni niin ole, mutta en kyllä kehota kenenkään laittavan itseään ja henkilöllisyyttään jakoon yleiseen nettiin.

Akkahirven kennel

• Vieras
« Vastaus #19 : 30.03.11 - klo:08:26 »
Mukana myöskin..  :)

Poissa Suski

• Itälaikajaosto
  • Jäsen
    • Soidinahon kennel
« Vastaus #20 : 30.03.11 - klo:08:43 »

Eli vain kirjautuneille.

Nimeni esille laitan vasta sitten, kun edellä mainittu ehto täyttyy. Tietosuoja pitää nykyään olla edes jotenkin kunnossa. Tälle palstalle ei nyt ole mikään salaisuus kuka olen ja suurin osa sen tietääkin ja se ei nyt niin vaaraksi ole, mutta on ammatteja ja asioita mitkä estävät ehkä henkilöllisyyden liiallisen julki tuonnin. Toki ei minulla itselläni niin ole, mutta en kyllä kehota kenenkään laittavan itseään ja henkilöllisyyttään jakoon yleiseen nettiin.

^
Kannatan myös nimen näkymistä vain kirjautuneille.  Ammattini vuoksi en vaihda nimimerkkiä omaksi nimeksi, joskin kennelnimi kyllä löytyy allekirjoituksesta.

Poissa Jarmo_P

• Itälaikajaosto
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 30.03.11 - klo:09:39 »
Minä ainakin haluan pysyä salaisena pelkkä nimimerkki riittää ;).
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Poissa torsti

• Jäsen
  • *
  • Alina Andrus Ajka Almir Aleksi
« Vastaus #22 : 30.03.11 - klo:12:12 »
Tässä on yksi pieni mutta asiasssa.Met keskustelemme joskuskin jonkin verran aseista jopa niiden käytöstä.Erään toisen keskustelupalstan jossa myös oli keskusteltu aseista,tietoja oli käytetty hyväksi urkittaessa kenellä on aseistusta
kotona ja oli tullut varkaita kotiin ja aseet hävinneet.
Torsti

Poissa Ilkka Kosonen

• Jäsen
  • *
« Vastaus #23 : 30.03.11 - klo:12:27 »
Aseet kuulu asekaappiin ???

Poissa Taiga

• Jäsen
  • *
« Vastaus #24 : 30.03.11 - klo:12:28 »
Itse haluan myös pitää työn ja vapaa-ajan erillään. En halua, että asiakkaat googlettaa ja löytää mun palopuheita laikoihin liittyen. Oikean nimen kuitenkin jokainen saa halutessaan selville, jos koiranetistä hakee näillä koirien nimillä mitä allekirjoituksessani on.
Itäsiperianlaikanartut

~Orismalaikan Aihki~
~Umpilammen Ronja~
~Stortallens Dixie~

telindfo

• Vieras
« Vastaus #25 : 30.03.11 - klo:15:37 »
Kyllä on oltava mahdollisuus piiloutua nimimerkin taakse jos ei halua / uskalla omalla nimellään kirjoittaa.
Tulee monia asioita mieleen / "tianteita" jossa anonyyminä immeinen uskaltaa esittää mielipiteensä... taustana tähän saattaa olla pelko esim. "leimatuksi tulemisesta", tai vaan oman identiteettin suojaamisesta jne..jne..

Terveisin:

Tero Lindfors  ;)

Poissa atsi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #26 : 30.03.11 - klo:15:49 »
minä oon nii ujo että just ja just viitin nimimerkillä kirjottaa, saati sitte jos oma nimi näkkyy :)  mutta sitte jos nimi näkyy vaan kirjautuneille nii voin kerätä rohkeutta... Eli minunkin mielestä nimeä ei tarvis näyttää vierailijoille.

unjan

• Vieras
« Vastaus #27 : 30.03.11 - klo:16:18 »
^
Kannatan myös nimen näkymistä vain kirjautuneille.  Ammattini vuoksi en vaihda nimimerkkiä omaksi nimeksi, joskin kennelnimi kyllä löytyy allekirjoituksesta.
Kennelnimen perusteella sinunkin tietosi löytyvät kyllä.  Lähes kaikki ihmiset, jotka joskus ovat käyneet näyttelyssä tai kokeissa löytyvät googlettamalla, samoin heidän osoitteensa jne. Intimiteettisuoja nykyisin on kyllä minimaalinen, mutta jos henkilöllisyytensä tarvitsee?/haluaa salata, on viisainta olla kirjoittelematta millekään forumille!
On esiintynyt sellaistakin myös täällä korvessa, että virallisen kuuloiseen numeroon vastattaessa onkin joutunut maksamaan enemmän tai vähemmän. Vielä hullummin on käynyt, jos on soittanut kyseiseen numeroon, joten varoitus: ÄLÄ VASTAA ÄLÄKÄ SOITA numeroon +358-265102210!
« Viimeksi muokattu: 30.03.11 - klo:17:41 kirjoittanut Asta Voutilainen, unjan »

Renni

• Vieras
« Vastaus #28 : 30.03.11 - klo:20:47 »
Mutta koiran tai muun nimimerkin takaapa ei löydykään nimeä. Eikä tarvitse löytyäkään. Kannatan ehdottomasti nimimerkilläkin kirjoittelun sallimista. Muutenhan kirjoittelut saa jäädä sikseen.

Aaro/Kele

• Vieras
« Vastaus #29 : 31.03.11 - klo:10:32 »
Sattuupa hassusti kun sama kuva näkkyy SLJ:n ja SHHJ:n keskustelupalstoella.http://www.shhj.info/keskustelu/viewtopic.php?t=14585&start=0