Äänestys

Pentuvälitys Foorumille?

Kyllä
Ei

Kirjoittaja Aihe: Pentuvälitys..  (Luettu 16660 kertaa)

Poissa Jukka "mosku"

  • Hallitus
  • Jäsen
  • ****
  • Viestejä: 1305
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #15 : 06.01.11 - klo:15:44 »
Juuri noin, niinkuin Nikita sanoi. Teet esityksen hallitukselle ja siitä se sitten lähtee eteepäin.
Eihän näitä asioita kenekään yksittäisen mielipiteen mukaan voi rukata, milloin mihinkin suuntaan.
- Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen -

Homer J Simpson-

Poissa LeKa

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 488
    • Tervasärkän Kennel
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #16 : 06.01.11 - klo:16:14 »
Kiitos Infosta.. Tulihan se sieltä ku vähän potki..  ;D
Koiraa valittaessa pitää tehdä valintoja, joskus ne ovat oikeita ja joskus vääriä..

tumppi

  • Vieras
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #17 : 11.01.11 - klo:23:40 »
perustelkaa Pauli ja muut asiasta tietävät MIKSI keskustelu palstalla ei voi myydä puhas rotuisia laikan pentuja? ???

keneltä se on pois???
minusta se on rodun etu kun kaikki jäsenet sais ilmoitta itse myytävät pennut, tulis ne vähän tuntemattomatkin pentueet myyntiin näkösälle.


Marlin

  • Vieras
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #18 : 12.01.11 - klo:02:26 »
perustelkaa Pauli ja muut asiasta tietävät MIKSI keskustelu palstalla ei voi myydä puhas rotuisia laikan pentuja? ???

keneltä se on pois???
minusta se on rodun etu kun kaikki jäsenet sais ilmoitta itse myytävät pennut, tulis ne vähän tuntemattomatkin pentueet myyntiin näkösälle.



Olen täysin samaa mieltä, astutuspalsta oli varmasti ihan ok kymmenen vuotta sitten, mutta tuollainen ei ole nykyaikaa.

Jos pennut olisi myytävänä foorumilla niin kasvattaja voisi lisäillä ilmoitukseen varaukset ym. asiat, jolloin  toiminta olisi selkeämpää ja piireihin kuulumatonkin pystyisi helpommin etsimään uutta pentua.


Näin sivusta seuranneena näyttää ihme tappelulta nämä tämän palstan keskustelut..

Poissa Henna Koljonen

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 457
  • Näyttelyvastaava
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #19 : 12.01.11 - klo:07:40 »
Näin sivusta seuranneena näyttää ihme tappelulta nämä tämän palstan keskustelut..

Ja sen mitä minä olen pyörinyt shhj foorumeilla "tappelu" on ollut vielä pahempaa. Joten suuria tunteita herättää nämä koira-asiat :)
~Lslu FI JVA Dimir~
~Lslu Ayan~

Poissa pauli

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 862
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #20 : 12.01.11 - klo:07:50 »
Miksi tarvitaan monia myyntipalstoja, astuspalstalle saa jäsenet  ilmaiseksi. On aivan yhtä helppoa ilmoittaa jalostusneuvojille pentunsa kuin jollekkin toiselle!
Pennut kuin on myynnissä samalla astutuspalstalla, niin ostajat voivat vertailla niitä ja on ostajan  ja kunnolla asiansa hoitavien kasvattajien etu, että ne ovat samalla "viivalla" kaikki. Pentutehtailijoidoiden ja jalostusneuvonnasta piittaamattomien etu on , että saavat pentunsa jotenkin kaupaksi, vaikka monilla myyntipalstoilla.   
Ymmärtääkseni tämä asia on annettu hallituksen päätettäväksi.
« Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:14:38 kirjoittanut pauli »

suka

  • Vieras
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #21 : 12.01.11 - klo:12:24 »
kaikki kasvattajat joilla useampi pentue vuodessa ja useampi vuosi peräkkäin samoilla nartuilla,joilla ei oikein mitään koetuloksia on pentutehtailijoita

jkl

  • Vieras
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #22 : 12.01.11 - klo:17:19 »
Nyt kyllä nimimerkki suka puhuit vähä muuta ASIAA !

suka

  • Vieras
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #23 : 12.01.11 - klo:17:29 »
näin se  ikävä kyllä on...joka vuosi samat nartut astutuspalstalla.kasvattajill a euron kiilto silmissä ja eiku uutta putkeen.

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Pentuvälitys..
« Vastaus #24 : 20.01.11 - klo:15:31 »
Nyt minä hokasin mitä Kari tarkoitti tuolla pentuvälityksen siirtämisellä keskustelupalstalle.

Eli samalla lailla kuin se on nykyisellään harmaitten sivuilla. Katso liite.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).