Jarmo, yksilönä en vältämättä ole samaa mieltä kaikissa asioissa kaikkien kanssa. On meillä Paulinkin kanssa ollut eri mielipidet jossain asioissa. Mutta kuten sanoin seison kaikien päätöksien takana, koska olen ollut jaoston jäsen silloin kun päätökset on tehty.
Erosin en vain jaostolta, mutta myös muiden yhdistyksien luottamustehtävistä. Syy on kaikissa sama ja siitä kerroin silloin kun kirjoitin miksi niin pitkää aikaa olin toiminnan ulkopuolella.
Koko vuosi oli minulle henkisesti todella raskas, sen lisäksi harmia aiheuttavat vieläkin rekisteröimättömät Venäjältä tuodut VELut jotka ovat jo 1½ vuotiat jne jne. En vain enää jaksaa hoittaa lian monta asiaa. Kuitenkin jatkan hoittaa yhteydet Venäjälle. On minulla myös velvollisuksia SPJ:llä, koska heillekin olen ainoa henkilö joka puhu venäjä. Ja kun kerran tuli puhe heistä niin voin vähäsen leuhkia, että ainoa pystykorva joka on tuotu minun avustuksella, tänä syksynä sai lintukokeissa AVO-1, 73 pistellä ja vielä 10 kuukauden ikäisenä.
Täällä niin aktiivisesti otin kanta, koska mielestäni on väärin julkisesti kritikoida jaoston toimintaa jos jaoston sisällä näitä epäkohtia ei ollut edes yritetty korjata.
En tiedä mitä kuulit, mutta pitää muistaa että asiat matkalla muuttu aika paljon.