Koiralla ei ole "tietosuojaa" joten kaikki tiedot ovat julkisia.
Sehän on erinomaista!
Ja jos näin on niin ehkä kannattaa aloitaa myös julkaista näitä tietoja lehdessä sekä järjestön sivuilla.
Olen samaa mieltä kanssasi, että KVA koiran omistaminen olisi hyvä vaatimus hallitukseen ehdokkaaksi asettumiselle.
Tää on sinun oma ehdotus.
Minulla tällaisia vaatimuksia ei ole, koska tiedän millaista on olla luottamustehtävissä ja kuinka paljon aikaa se vie. Mielestani hallituksen jäseniä ei voi arvostella heidän koirien tuloksilla vaan siillä mitä he tekevät ja ovat valmiina tekemään järjestön ja sen jäsenistön hyväksi; miten paljon aikaa ovat valmiina uhramaan jne.
Itse olen ollut ja nytkin olen erillaisissa yhdistyksissä erillaisissa tehtävissä, yhdessä puheenjohtajanakin. Ja voin sanoa että se on kaikista epäkiitollisin tehtävä, koska aina löytyy epätyytyväisiä ja äänekkäitä kritisoijia, mutta kun pitää tehdä työtä yhdistyksen ja jäsenistön hyväksi niin nämä äänekkäät ovat kaikista hiljaisimpia... Usein koirillakin ei ole mitään tuloksia... Eli tavallisia kuolevaisia kuten hallituksen jäsenetkin...
Omasta puolesta olen luoppumassa näistä tehtävistä kaikissa yhdistyksissä kerrallaan. Ehkä silloin on enemmän aikaa koirillekin. Ja ehkä tuloksetkin alkaa tulla...