Kirjoittaja Aihe: Tuomarointi.  (Luettu 12516 kertaa)

Poissa LeKa

• Jäsen
  • *
    • Tervasärkän Kennel
Vs: Tuomarointi.
« Vastaus #30 : 23.12.10 - klo:22:47 »
Kiitos Ruplalle, että ratkaisit ARVOITUKSEN  miksi Jarmo otti tämän tuloksen esille.
On se varmaan painanut hänen mieltä varmaan kovasti monta vuotta, kun näin otti esille. Minä yritin kovasti miettiä syytä mutta en keksinyt.

Kiitos Rupla, kun pelastit minun Joulun kun tiedän syyn, että kateuden takia voi erota jaostosta.

Hyvää Joulua kaikille

Heh, he, tulihan se sieltä, pirulaisen emäntä vieny ensin koiralla viekkauvella ja vääryyvellä sertit toisten nokan eestä ja sitten vielä suuremmalla vilunki pelillä isäntä järjestön riistalaika tittelin. Voi hemmetti ku joskus olis itellä tuommonen kampe jota muut nuin palijo kajehtis, kyllä olis Ruplalla joulumieli päällä het kaks vuotta yhtäkyytiä :D.
Onneks näköjään vieläkin säälin saa pyytämättäkin mutta kateus täytyy ansaita.
Hankkikaa herranjestas elämä, sinäkin Jamoseni, luulin että sinusta jo mies tuli ku sait toimivan koiran ja vielä omasta kasvatistas, mutta huomaan olleeni väärässä :o

;D... kumpi puhuu.. mulla sentään lääkkeet tiedossa.. ;)
Koiraa valittaessa pitää tehdä valintoja, joskus ne ovat oikeita ja joskus vääriä..

Poissa LeKa

• Jäsen
  • *
    • Tervasärkän Kennel
« Vastaus #31 : 23.12.10 - klo:22:54 »
Onneks näköjään vieläkin säälin saa pyytämättäkin mutta kateus täytyy ansaita.
Hyvää joulua ja TULOS RIKASTA UUTTA VUOTTA *A**A...  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.12.10 - klo:22:56 kirjoittanut LeKa »
Koiraa valittaessa pitää tehdä valintoja, joskus ne ovat oikeita ja joskus vääriä..

Poissa pauli

• Jäsen
  • *
« Vastaus #32 : 23.12.10 - klo:22:57 »
Siis kenelle lääkkeet minulle vai Jarmolle. Minä jätin  ainakin verenpainelääkkeet
väliin tältä illalta.

Poissa LeKa

• Jäsen
  • *
    • Tervasärkän Kennel
« Vastaus #33 : 23.12.10 - klo:22:59 »
Siis kenelle lääkkeet minulle vai Jarmolle. Minä jätin  ainakin verenpainelääkkeet
väliin tältä illalta.

Vertaa ruplan tai sirun kanssa että kummalla toimii..  ;)

Poissa Jarmo_P

• Itälaikajaosto
  • Jäsen
« Vastaus #34 : 23.12.10 - klo:23:05 »
Pauli:

Sen verran voin vastaan tulla että pyyvetään molemmat pukilta lääkkeitä. Se on sitten sen asia päättää mitä antaa. Niin kuin on monen mielestä jo todettu ettei tästä hyödy kukaan joten kannattaisi siirtää katseet tulevaisuuteen.

Hyvää ja Rauhallista Joulua Kaikille !!!!
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Poissa pauli

• Jäsen
  • *
« Vastaus #35 : 23.12.10 - klo:23:23 »

Kiitos Jarmolle yhteistyötarjouksesta, hyvä ele näin Joulun alla. Minä olen tähän asti esittänyt niitä yhteistyö tarjouksia sinulle, mutta en ole saanut riittävästi vastakaikua sieltäpäin. Minä KIITÄN sinua tästä yhteydenotosta ja toivon todella , että olet vilpittömästi sitä mieltä.
Näitten "keskustelun" pohjalta  laikajäjestö on saanut erittäin kielteistä "mainetta", jossa ympäri "maailmaa" tiedetään , että kannattaako laikaa yleensä ottaa kun väki on riidoissa näin pahasti keskenään. 

Toivotan sinulle ja perheellesi erittäin rauhaisaa Joulua viettänetkin sitä siellä Kaura-ahossa tai Helvejärvenrannalla. 

Laikapoika

• Vieras
« Vastaus #36 : 25.12.10 - klo:14:54 »

Näitten "keskustelun" pohjalta  laikajäjestö on saanut erittäin kielteistä "mainetta", jossa ympäri "maailmaa" tiedetään , että kannattaako laikaa yleensä ottaa kun väki on riidoissa näin pahasti keskenään.  
Eiköhän olla hakoteillä jos koiran hankkimisen perusteena on muutaman ihmisen näkemyserot ???
Jos kyseistä rotua metästyskoiraksi on hankkimassa, kannattaa tuijottaa enemmän niitä koetuloksia, jos niitä
yleensä löytyy pentujen vanhemmilta.

Haba

• Vieras
« Vastaus #37 : 25.12.10 - klo:16:50 »
Onko merkitystä mikä ja kenen koira kyseessä. Virheellinen pisteytys ihmetyttää, miten ylituomari on päästänyt tuollaisen lävitte, ja miten PT ja RT, ovat noin ehdottaneet.

Itse olen ollut luvattoman vähän tuomarina tänä syksynä, ja viime syksynä. Joten tuntuu että ammattitaitoa olisi pidettävä yllä enemmän

Arttu ja Roni

• Vieras
« Vastaus #38 : 25.12.10 - klo:20:18 »
Onko merkitystä mikä ja kenen koira kyseessä. Virheellinen pisteytys ihmetyttää, miten ylituomari on päästänyt tuollaisen lävitte, ja miten PT ja RT, ovat noin ehdottaneet.

Itse olen ollut luvattoman vähän tuomarina tänä syksynä, ja viime syksynä. Joten tuntuu että ammattitaitoa olisi pidettävä yllä enemmän

tuohan se on tän jutun tärkein pointti joka tais välillä vähän unohtua.