Niinpä! Meidän sivuillamme on otsikko "Ota yhteyttä" ja se johtaa suoraan sähköpostiosoitteeseen. Sinnehän se tipahti tämänkin Juhon sepustus! Tässä tämä on:
Vastaus lomakkeeseen: Vieraskirja
Lähetysajankohta: 8.2.2010 22:02
Lähettäjän osoite: 87.93.12.66 / h012066.gprs.dnafinland.fi
Vieraskirja
:
Aloin tutustua laikoihin tässä alkusyksystä tarkoituksena ottaa itälaika. Olen ottanut selvää rodusta ja kasvattajista, mutta nyt on sattunut silmiini erikoisuus erään kasvattajan kohdalla, että hänen kotisivujensa keskustelupalstalla on toimintaa ja toisten erittäin vähäistä. Lueskeltuani niitä juttuja niin olen tehnyt sellaisen huomion, ja epäilen, että suurin osa niistä jutuista on varmasti heidän omia keksittyjä nimiä ja kirjoituksiaan.
Olen vähän kysellyt asiasta ja saanut siitä monelta vahvistuksia epäilyksilleni. Testasin asiaa parilla ärsyttävällä kysymyksellä, ne poistuivat heti heidän sivuiltaan. Näin huomasin miten homma toimii, eli jatkuva päivystys.
Olen myös huomannut, että epäilty asia tunnetaan laajalti laikapiirissä, mutta siitä ei puhuta ääneen. Eihän tuollaista osaa äkkinäinen epäillä, kun mistään ei saa puolueetonta informaatiota.
Laitan tämän epäilykseni jakoon kaikille laikajärjestön sivuilla olevien kasvattajien kotisivujen vieraskirjaan tällaisenaan, koska tämä poistuu varmasti kyseisten henkilöiden sivuilta välittömästi.
Minusta, jos nyt olen tehnyt oikean havainnon, niin tämä on törkeää ihmisten pettämistä ja harhauttamista, eikö pennut mene muuteb kaupaksi kuin tällä tavalla vai mikä tässä on takana?
Juho
:
(Virheellinen sähköpostiosoite)