Kirjoittaja Aihe: Kenneleiden häirintää  (Luettu 3684 kertaa)

Poissa Burskutin

• Jäsen
  • *
    • Kennel Huntersheart
Kenneleiden häirintää
« : 09.02.10 - klo:15:42 »
Olen mielenkiinnolla seurannut törkykirjoittelua joidenkin kenneleiden vieraskirjaan. Viimeisin kirjoittaja "Juho" menee liian pitkälle! Väittää tiettyjä kenneleitä epäilyksen alaisiksi jos poistavat hänen kirjoittelun sivuiltaan. Esim. minun sivuille ei mitään kirjoituksia (luojan kiitos!) ole ilmaantunut mutta nyt saadaan se kuva että ne on "poistettu". Joten olen nyt sitten "epäilty" jostain?. En ymmärrä tällaista toimintaa. Nimimerkin "Juho" takaa löytyy ainoastaan tekaistu sposti osoite. Neuvon kaikkia kenneleitä poistamaan ko. viestin vieraskirjastaan.
Meidän pitää kaikkien muistaa että kotisivujemme vieraskirjoja lukee lukematon määrä ihmisiä. En ikinä tule kirjoittamaan asiattomuuksia kenenkään vieraskirjaan ja toivon että kaikki puhallettaisiin samaan hiileen tässä asiassa. Meitä on moneen lähtöön, joku kritisoi vieraskirjassaan, toinen tekee sen toisaalla, kuitenkin paras on olla provosoitumatta. Nämä tällaiset vieraskirja sodat ja mustamaalaamiset loppukoon! Koirat ja erästely on mukava harrastus, nautitaan niistä yhdessä ja iloitaan myös toistemme onnistumisista :D.

No, kirjoitus tulikin sitten minunkin sivuille,mutta eri muotoisena. "Juho" ei nähtävästi ole tarkoittanut allekirjoittaneen kenneliä mutta samapa tuo. Kennelini keskustelupalstalta ei tulla löytämään nyt tai tulevaisuudessa minkäänlaista "paskanjauhantaa" tai muuta kyseenalaistavaa kirjoittelua muista ihmisistä,koirista tai kenneleistä.
« Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo:21:01 kirjoittanut burskutin »

unjan

• Vieras
Vs: Kenneleiden häirintää
« Vastaus #1 : 09.02.10 - klo:16:10 »
Niinpä! Meidän sivuillamme on otsikko "Ota yhteyttä" ja se johtaa suoraan sähköpostiosoitteeseen. Sinnehän se tipahti tämänkin Juhon sepustus! Tässä tämä on:
Vastaus lomakkeeseen: Vieraskirja
Lähetysajankohta: 8.2.2010 22:02
Lähettäjän osoite: 87.93.12.66 / h012066.gprs.dnafinland.fi

Vieraskirja
:

Aloin tutustua laikoihin tässä alkusyksystä tarkoituksena ottaa itälaika. Olen ottanut selvää rodusta ja kasvattajista, mutta nyt on sattunut silmiini erikoisuus erään kasvattajan kohdalla, että hänen kotisivujensa keskustelupalstalla on toimintaa ja toisten erittäin vähäistä. Lueskeltuani niitä juttuja niin olen tehnyt sellaisen huomion, ja epäilen, että suurin osa niistä jutuista on varmasti heidän omia keksittyjä nimiä ja kirjoituksiaan.

Olen vähän kysellyt asiasta ja saanut siitä monelta vahvistuksia epäilyksilleni. Testasin asiaa parilla ärsyttävällä kysymyksellä, ne poistuivat heti heidän sivuiltaan. Näin huomasin miten homma toimii, eli jatkuva päivystys.

Olen myös huomannut, että epäilty asia tunnetaan laajalti laikapiirissä, mutta siitä ei puhuta ääneen. Eihän tuollaista osaa äkkinäinen epäillä, kun mistään ei saa puolueetonta informaatiota.

Laitan tämän epäilykseni jakoon kaikille laikajärjestön sivuilla olevien kasvattajien kotisivujen vieraskirjaan tällaisenaan, koska tämä poistuu varmasti kyseisten henkilöiden sivuilta välittömästi.

Minusta, jos nyt olen tehnyt oikean havainnon, niin tämä on törkeää ihmisten pettämistä ja harhauttamista, eikö pennut mene muuteb kaupaksi kuin tällä tavalla vai mikä tässä on takana?

Juho

:
 (Virheellinen sähköpostiosoite)

JohnDoe

• Vieras
« Vastaus #2 : 09.02.10 - klo:17:13 »
Minullekin tuli tänään samanlainen viesti Miran kotisivujen vieraskirjaan. Annan viestin olla siellä, että näkevät muutkin. Olisihan se tosi ikävää, jos tuollaista tosiaan tapahtuisi mitä viesti antoi ymmärtää. Kehotinkin kaveria kirjautumaan Suomen Laikajärjestön foorumille ja keskustelemaan asiallisesti eikä heittämään asiattomia viestejä summanmutikassa ennenkuin tosiaan on ottanut asioista selvää.

Käykää katsomassa viesti http://korvensamooja.nettisivu.org ja vastaus
« Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo:17:49 kirjoittanut JohnDoe »

Teeri

• Vieras
« Vastaus #3 : 09.02.10 - klo:18:37 »
kirjoitan asiaan vaikka se ei minulle kuulu. epäilen että tiedän mitä juho tarkoittaa. ei taida teistä ketään tarkoittaa. muuten en asiaan puutu en tartu vaan nettiä selailleena epäilen että aavistan kohteen

Poissa junttieinari

• Jäsen
  • *
« Vastaus #4 : 09.02.10 - klo:19:59 »
Eiköhän tuon kaikki vähän asianhaaroista perillä olevat arvaa mistä sivustosta on kyse. Tämä palsta vaan taitaa olla vähän väärä foorumi noille keskusteluille. Luulisin, että Laikajärjestöllä on aikasen vähän tekemisiä sen kennelin kanssa...syystä tai toisesta. Ymmärrän, että uutta harrastajaa ihmetyttää, sillä minäkin ihmettelen.
« Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo:20:01 kirjoittanut junttieinari »

Poissa Amakan

• Jäsen
  • *
    • Kennel Amakan
« Vastaus #5 : 10.02.10 - klo:10:49 »
Omaankin vieraskirjaan tuo viesti tuli.  Juhohan ei mainitse tekstissään, että epäilee useampia kenneleitä vaan yhtä kenneliä. En ymmärrä miksi asiaa paisutellaan heti kättelyssä.

unjan

• Vieras
« Vastaus #6 : 10.02.10 - klo:22:40 »
Eiköhän tuon kaikki vähän asianhaaroista perillä olevat arvaa mistä sivustosta on kyse. Tämä palsta vaan taitaa olla vähän väärä foorumi noille keskusteluille. Luulisin, että Laikajärjestöllä on aikasen vähän tekemisiä sen kennelin kanssa...syystä tai toisesta. Ymmärrän, että uutta harrastajaa ihmetyttää, sillä minäkin ihmettelen.
Tämä palsta ei kai voi olla väärä, jos Laikjäjestön jäsenille tällaista postia lähetetään! ???