Rupla:"Viime aikana eri konjakkilaatuihin tutusttuani olen tullut siihen tulokseen, että sinun "harvapuheituusesi" johtuu enemmänkin pelosta hävitä veto kuin netin "tökkiminen".
"Sinun koirissa täytyy olla jotain vikaa kun jahtia on kestänyt jo kaksi viikkoa ja sinä olet edelleen "kairassa".
Älä luulekaan että tässä mitään vedon häviämistä pelätään, olen kyllä sanonut että toivon häviäväni, taidan kuitenkin valitettavasti voittaa.
Eipä tässä aina jaksa kantaa ottaa vaikka netti ei minulla juurikaan töki.
Kairassakin tuli käytyä ja yllätys olikin melkoinen, luulin että siellä on elukat arkoja, kun sellaista on pohjoisen immeiset kirjoitellu. Vaan vielä mitä, niinhän tuo oli kuin ois vasikka aitauksesta käyny lupahirvet kuittaamassa. Täällä pellon laidalla ne seutukuntaa vaihtaa ihan eri tahtiin jos ovat vaihtaakseen. Eipä ole tainnut Ikiroutiainenkaan kunnon hyppyhirveä koskaan edes tavata.
Koirissakaan ei isompia vikoja ole ollut, tiedä sitten ovatko rodultaan oikeita vai vääriä, löytyy myös sen verran vielä laikuliakin pihasta että voinen tänne joskus jotain raapustella. Ei vaan aina ole inspiraatiota kun jostain syystä nykyisin saa kuunnella myös hirvihaukkua eikä aika mene pelkkään koiran ulkoiluttamiseen, tosin kunto on aikas lailla nykyään heikompi