Joo, minulla on 93/62 Tikka. Se huono puoli siinä on, että melkein poikkeuksetta luoti menee hirvestä läpi. Olen tänäkin syksynä ampunut tasan 10 hirveä ja muistaakseni kaikista on luoti mennyt läpi. Lihoja 93 ei pilaa ainakaan enempää kuin 308. Risuja ei kestä olla ampumalinjalla, olen kokenut sen karvaasti muutaman kerran, eli se on risuherkkä. Ehkä ei niin herkkä kuin 308, mutta kuitenkin herkkä. Aseessani on UR äänenvaimennin ja näin ollen pyssyllä on kyllä miellyttävä ampua, vain sievä töytäisy. Ehkä aseelle voidaan lukea vielä se hyvä puoli, että siinä pysyy kiikari paikallaan tosi hyvin. En ole moneen vuoteen kohdistanut asetta, aina ollut paikallaan. Vaikka kiikari on halpa/huono Tasco. Aseen huonoksi puoleksi sanoisin sen painon, ainakin puuperällä, niin kuin minulla on. Meidän pojilla on Sakon 308:t ja ne ovat paljon keveämpiä ja sirompia kuin minun aseeni. Panokset maksaa 63:n paljon enemmän kuin 308:n. Minusta kannattasi ostaa ase muoviperällä, olkoonkin kaliperi mikä hyvänsä. Muoviperällinen on paljon keveämpi kuin puuperällinen. Jos nyt ostaisin aseen niin ottaisin 308:n tai 63:n, muoviperällisenä. Minulle merkitsee melko paljon myös panoksien hinta, koska niitä menee yllättävän paljon syksyn aikana. 20 kappaleen laatikko maksaa 63:n suunnilleen 45 euroa ja 308:n noin 30 e. Minun 63:n on muuten Jerin kokeesta haukkuma ase.