Haluan valita jos mahdollista. Kiinnostaisi itseä vielä joskus ottaa uros venäjältä. Sitten kun saan koiran vanhemmaksi. olisinkin jo ottanut jos entisen lopettamisen olisi syksystä tiennyt eli suomessa oli vielä hyvä pentue keväällä, ihme kyllä jäljellä niin siksi otin. Varausmaksu ei minusta olisi paha homma tuojalle joka rupeaa soittelemaan ja käyttämään omaa aikannsa koiran hankkimiseksi eli ei ainakaan niin paljon persnettoa tulisi jos peruminen tapahtuu. Minä en osaa venäjää enkä tiedä maan tapoja, eli itse en pystyisi hakemaan. Todennäköisesti tuoja joka tietää tavat ja maan systeemit saa sieltä paremman koiran kuin minä. En usko edelleenkään että kukaan pystyy juuri sitä huippu koiraa pentueesta valkkaamaan kun vain äärilaitoja välttää. Ja tuojahan voi keskustella myös järjestön neuvojien kanssa jos haluaa. Kyllä suomenkin koirissa huonoja ja sairaita on josta ei tiedä tikka ei tiainen. Tuoja ei tuo muuten niitä koiria jos joku ei tilaa, eli ei tuo niitä ja sitten kauppaa. Voittehan varmaan mennä itsekkin koirat katsomaan jos rahaa löytyy, kukaan ei varmaan estä ja tulkki varmaan lähtee mukaan jos matkan maksaa (kukaan ei ilmaisiksi tai miinus merkkisellä raha summalla lähde toisille koiraa katsomaan ympäri venäjää) kyllähän tuon jo terveellä järjellä olevan ihmisen pitäisi tajuta.
Kysymys: Heiskakaan ei varmaan tykkäisi siitä että ilmoitetaan koiran otto haluista venäjältä. Käyttäisit aikaasi siihen ja soittelisit sinne ja hyvinkin äkki se 100 livahtaa jo alku järjästelyissä (puhelin ja yms.). Eli tekisitkö sinä hyvää hyvyyttäsi ja omilla rahoillasi noin? Jos vastaat että olet valmis pistään satasia likoon niin tuo minulle sieltä koira ja kun olet kuluja jo maksellut niin voit olla varma että minä perun kaupat !!!!!!!
tai laita mulle jo pari satkua suoraan niin pääset vähemmällä. Otetaan ne aivot pois narikasta itse kukin!