Kirjoittaja Aihe: kitalaet  (Luettu 132778 kertaa)

Poissa Juha

• Jäsen
  • *
  • Minä ja Jeri
Vs: kitalaet
« Vastaus #135 : 04.02.10 - klo:23:10 »
"Humpuukia koko homma, olen sanonut sen jo ennenkin. Lopettakaa tuo koirien leukojen vääntäminen, menevät vielä sijoiltaan pois ja joutuu laittamaan letkuruokintaan."

Humpuukilta se tuntuu jos sitä järjellä ajattelee, mutta se oli aika kovasti sanottu siellä oliko se nyt ahola vai mikä joka oli tutkinu näitä ihan tosissaan että ei ole hyvää koiraa ihan huonoilla merkeillä ja vastaavasti ei ole ihan huonoa koiraa hyvillä merkeillä. Sen jälkeen olen itsekin katsonut varmaan jo pari kymmentä koiraa ja aina vaan on pitänyt paikkaansa. Nytkin piti Tikan tummemmassa koirassa. Vaaleammassa ei vielä varmuutta mutta eiköhän tuo vuoden päästä selvene sekin. Ennustin siis ettei vaalealla ole ihan niin hyvät riistaveret kuin tuolla tummemmalla, mutta kummallakin on jonkin verran. Mielestäni tummempi suunnilleen 7 ja vaaleampi 5 arvosteluasteikolla 0-10. Väriin en usko, mutta merkit vaan on tummemmalla paremmat vaikka jotku katsoikin niitä samaksi koiraksi, mutta olihan siinä tummemmalla enemmän epäsäännöllisyyttä poimuissa, kun tarkasti katsoi.
« Viimeksi muokattu: 04.02.10 - klo:23:19 kirjoittanut Juha »
Nettilaikan jäsen

Renni

• Vieras
« Vastaus #136 : 04.02.10 - klo:23:17 »
ns.aholan merkithän on vain hirvelle. karhulle ne ei enää pädekään. Itse olen pitänyt kirjaa jo 15 vuotta merkeistä, ja vain karhu. Jokuhan niitä epäilee mutta minä en enää. Vihkostani löytyy toistasataa koiran kitaa merkattuna, seassa rupulikoiratkin. Pitäs käydä läpi kaikki haukkuneet montako niitä koko määrästä on. Joka tapauksessa karhua haukkuvilla melkeimpä identtinen yhtäläisyys ja haukkumattomilla samoin.

Poissa Juha

• Jäsen
  • *
  • Minä ja Jeri
« Vastaus #137 : 04.02.10 - klo:23:24 »
Oletko pitänyt kirjaa näistä aholan hirvimerkeistä? Onko pitänyt mielestäsi paikkaansa jos olet?
Nettilaikan jäsen

Renni

• Vieras
« Vastaus #138 : 04.02.10 - klo:23:48 »
En minkäänlaista kirjaa aholan "hirvimerkeistä".

jude77

• Vieras
« Vastaus #139 : 05.02.10 - klo:09:21 »
Kokeillaan onnistuuko? Miltäs tämä näyttää?

Teeri

• Vieras
« Vastaus #140 : 05.02.10 - klo:10:40 »
katoppas tässä suht lähellä asuu tuollainen kita tietäjä (renni). Sinun taitojasihan pitäisi vuokrata kun seuraavaa koiraa valkkaa  ;) pääsisi karhu jahtiin kunnolla  :)

Teeri

• Vieras
« Vastaus #141 : 05.02.10 - klo:13:03 »
kuvan lisäämisestä. ennen sai tuolta:Profiilin ulkoasu kohdasta voit muokata muita tietojasi, kuten sukupuoli, syntymäpäivä, asuinpaikka, kotisivu sekä pikaviestimien osoitteet. Sitä kautta voit myös syöttää oman tekstisi sekä allekirjoituksesi ja valita avatar-kuvan (jos ylläpito sallii tämän).

joka löytyi suoraan profiilin alta mutta ei tuota ulkoasu kohtaa näy enää ! ?
liekkö poistunut jossain välin kun sivuja ja oikeuksia muutettu.

vai enkö muista/osaa enää

Renni

• Vieras
« Vastaus #142 : 05.02.10 - klo:14:48 »
Pitää harjoitella kuvan laittoa tänne. Yksi malliksi. :)

Poissa leo

• Jäsen
  • *
« Vastaus #143 : 05.02.10 - klo:19:25 »
http://www.aijaa.com/v.php?i=5699216.jpg

tässä yksi suu. Mitäs raati mieltä. ter leo

Renni

• Vieras
« Vastaus #144 : 05.02.10 - klo:21:26 »
http://www.aijaa.com/v.php?i=5699216.jpg

tässä yksi suu. Mitäs raati mieltä. ter leo
Mistä työ nuita haukkujia keräätte tänne.Leo taitaa tietää haukkuuko? :) :)

Poissa leo

• Jäsen
  • *
« Vastaus #145 : 06.02.10 - klo:09:48 »
Kyseessä ei ole Nanan kita. Kuva on 1.2 v.  olevasta nuoresta itälaikasta, joka on tarhassani. Nanan kitamerkkijä ei ole kuvattuna, täytyy joskus kuvata voitte vertailla ja ihmetellä. ;) .Nanasta tiedän saattaapa jopa haukkua.  ter leo

Pohu

• Vieras
« Vastaus #146 : 06.02.10 - klo:10:36 »
Kommentoikaapa asiantuntijat, onko mitään toivoa. ???

ahma

• Vieras
« Vastaus #147 : 07.02.10 - klo:17:24 »
http://www.aijaa.com/v.php?i=5709834.jpg

Hups tuli väärinpäin, mutta koittakaa saada selvää.

Siis mitä tämän merkit näyttää, kannattaako vielä koittaa opettaa.   ;)

Poissa Juha

• Jäsen
  • *
  • Minä ja Jeri
« Vastaus #148 : 07.02.10 - klo:21:03 »
Juden ja Ahman koirat näyttää siltä että voi tulla hyvä koira jos opetus onnistuu. Ei ole luonnon lahjakkuuksia, mutta ei mitään toivottomia tapauksiaakaan. Oisko 5 asteikolla 0-10. Leolla huomattavan hyvä. Tulee hirven haukkuja, todennäköisesti hyväkin. Vähän normaalia hankalampi tulkita...
Nettilaikan jäsen

Renni

• Vieras
« Vastaus #149 : 07.02.10 - klo:22:28 »
Kyllä minä olen tuosta Juden koirasta ihan eri mieltä kuin Juha  :)