Kirjoittaja Aihe: ITÄSIPERIANLAIKAN OMISTAJAT VÄITTELEE  (Luettu 3976 kertaa)

big gun

• Vieras
ITÄSIPERIANLAIKAN OMISTAJAT VÄITTELEE
« : 23.02.12 - klo:22:07 »
Väitän että Itälaikanomistajat ovat kaikkein riitaisin porukka näistä koiraroduista mitkä soveltuu suurriistanmetsästykseen.
Vuodesta toiseen väitellään ja vit....n toisilleen näillä palstoilla. Ei tämä ainakaan houkuta uusia harrastajia rodun pariin.
Mielestäni olisi syytä keskittyä koiriin, eikä omistajien erimielisyksiin. Asioista pitäisi pystyä keskustelemaan vähän erisävyllä.
Vaikka itse en omista yhtään hyvää itälaikaa niin silti en käy täällä aukomassa päätäni muille harrastajille. Kaikkien olisi syytä
mennä itseensä ja keskittyä koiransa eteenpäin viemiseen. Kyllä minusta vielä ko. rodussa on vielä paljon kehitettävää ja parannettavaa.
Tarkoitan tällä esim. pentuearvoja kun katsoo koiratietokannasta, niin ei sieltä monestakaan pentueesta löydy max. kuin yksi käyttövalio.
Tietysti poikkeuksiakin on. Reppumiesten koirat ei tietenkään näy siellä. Mielipiteitä on monia mikä on hyvä koira, itse olen yhden hyvän
 koiran (ei laika) omistanut ja toista samanlaista ei taida tulla enää.
Jotka haluavat vaikuttaa enemmän asioihin niin ei muuta kun pyrkimään laikajärjestön halitukseen tai jaostoihin.

Voisipa koirahommissa joskus sanoa allaolevan cheek.n laulun sanoin:
Joskus tuntuu siltä, että kaikki menee putkeen. Menee niin  hyvin, että hävettää

Haukkukaa vaikka seuraavaksi minua, niin tulee vaihtelua kirjoitteluun.

Juhani Mönttinen

Ps. ei muuta kun lisää paskaa housuun

Kylmäkorpi

• Vieras
Vs: ITÄSIPERIANLAIKAN OMISTAJAT VÄITTELEE
« Vastaus #1 : 23.02.12 - klo:22:41 »
Niimpä  :) Haukkusivat vaik uroksia niin olis jottain hyödistä lukemista :D Saj:kin keskustelupalstalla on paljon enemmän mielenkiintoista lukemista vaik siel onkin puolet tekstistä pa****
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo:22:44 kirjoittanut Kylmäkorpi »

Poissa Keimou

• Jäsen
  • *
  • -Riistavietin Hopi- -Huntersheart Illusia-
Vs: ITÄSIPERIANLAIKAN OMISTAJAT VÄITTELEE
« Vastaus #2 : 08.08.12 - klo:00:00 »
Nyt oon jonkin aikaa lueskellu tuola harmaitten palstoilla nii kyllä se aikamoista v....lua on sieläkin. Vähä tuntuu et palsta ku palsta nii toiset saa ilonsa muiden mollaamisesta >:(