Kirjoittaja Aihe: Haussa länsilaikan narttupentu  (Luettu 4688 kertaa)

Di-laika

• Vieras
Haussa länsilaikan narttupentu
« : 28.11.11 - klo:21:57 »
Haluaisin hyväsukuisen narttupennun eli jotain näyttöjä riistaverisyydestä vanhemmilla saisi olla. Tarkoitus on koiralla metsästää lintua, hirveä ja ehkä karhuakin, ja jos osoittautuu riistaveriseksi koiraksi niin käytän koiraa jalostukseen. Intoa kokeisiinkin löytyy.
Laitan tämmösen ilmoituksen tänne kun ei noita suunnitteilla olevia pentueita löydä muuten kuin tuurilla niin kokeillaan sitten näin.
Jos tiedät suunnitteilla olevan pentueen joka voisi sopia minulle niin laita viestiä tulemaan.

HJ Ukkola

• Vieras
Vs: Haussa länsilaikan narttupentu
« Vastaus #1 : 03.12.11 - klo:22:24 »
Mie luulen että niitä ilmoituksia alkaa kyllä tulemaan tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa. Seuraa vaan tarmokkaasti. Onnea pennun valintaan

suopursu

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.01.12 - klo:09:43 »
Pentujen kauppaaminen on keskustelupalstalla kielletty!

terv. Ylläpito
« Viimeksi muokattu: 04.01.12 - klo:10:34 kirjoittanut Noora »

Lakupekka

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.01.12 - klo:14:55 »
Niin kannattaa tutkia ne nartun puolen koetulokset hyvin tarkkaan, tai nähdä itse narttu metällä.

Liian paljon pennutetaan huonoja narttuja.

Poissa Eero

• Itälaikajaosto
  • Jäsen
« Vastaus #4 : 04.01.12 - klo:20:31 »
Sama on tilanne itälaikapuolella, laittaisiko joku, joka osaa myös AVO Lapinlahti kokeen tulokset, sielläkin oli hyvän tuloksen tehnyt laikanarttu.

Lakupekka

• Vieras
« Vastaus #5 : 26.01.12 - klo:16:21 »
Minulle saa myös laitella viestiä hyvistä tulevista länsilaika pentueista. . mieluiten niistä joissa myös emällä on koetulos. kysyntää olisi , itsellä pennun hankinta ajankohtaista ja kun aikoinaan tuli sekaannuttua läntisten naapurimaidenkin laikatoimintaan niin useita l-s laikan pentuja menisi vuodessa myös Norjaan ja ruotsiin. . ja nimenomaan näitä koepalkittujen pentuja : ) . . rohkeasti vaan tänne viestiä niin laitan tietoa eteenpäin . .

Di-laika

• Vieras
« Vastaus #6 : 08.04.12 - klo:17:11 »
Kiitos kaikille yhteyttä ottaneille!
Nyt on pentu syntynyt ja odotellaan luovutusajankohtaa:)