Kirjoittaja Aihe: Vuosikokous ja henkilövalinnat  (Luettu 2532 kertaa)

marjo

• Vieras
Vuosikokous ja henkilövalinnat
« : 14.02.12 - klo:09:59 »
Vuosikokous lähestyy ja henkilövalinnat tulevat ajankohtaisiksi.

Olen kiinnostunut toimimaan hallituksessa ja tässä on esittelyni:
Olen Marjo Halonen ja kotoisin Savosta mutta asustellut Hämeessä jo reilun vuosikymmenen. Ikää on karttunut 34 vuotta ja toimin tällä hetkellä sairaanhoitajana. Harrastan pienpetojen, metsäkanalintujen sekä hirvenmetsästystä ja jahtikavereina minulla on venäläis-eurooppalaisia laikoja, joita löytyy taloudesta kaikkiaan 3 narttua ja yksi uros. Olen ollut Laikajärjestön jäsenenä noin 11 vuotta. Olen toiminut hallitusjäsenenä aikaisemmin kaksi kautta, toiminut venäläis-eurooppalaisten laikojen jaostossa jäsenenä ja jalostus- ja pentu-neuvojana sekä järjestön sihteerinä viimeiset 3 vuotta. Vuosikirjaa olin kirjoittanut useampana vuonna näyttelyarvostelujen osalta. Omistan myös hirvenhaukkukokeiden palkintotuomarikortin ja olen ollut järjestämässä myös koiranäyttelytapahtumia viime vuosina. Omaan laajan kokemuksen järjestötoiminnasta ja hallitusjäsenenä haluan ajaa koko Laikajärjestön etua ja pyrin toimimaan kaikkien laikarotujen edustajana.

Poissa Jukka "mosku"

• Hallitus
  • Jäsen
Vs: Vuosikokous ja henkilövalinnat
« Vastaus #1 : 24.02.12 - klo:10:20 »
Vuosikokous lähenee ja uusia henkilöitä valitaan edustamaan järjestöä. Olisi suotavaa, että halukkaat ja/tai toisten esittämät henkilöt esittäytyisivät ja kertoisivat millaisia ajatuksia kukin edustaa ja mihin suuntaan järjestöä pitäisi ehdokkaan mielestä kehittää kokonaisvaltaisessa mielessä.
Tämä on pieni järjestö, joka tarvitsee kaikkia osapuolia yhteistyöhön turvatakseen terveen ja vakaan toiminnan edellytykset rotujärjestönä.
Mielestäni järjestö kaipaa avarakatseisia, ennakkoluulottomia henkilöitä yli roturajojen, joilta löytyy aktiivisuutta, näkemyksiä ja tavoitteita koko järjestön kehittämiseen, niin toiminnalisesti, kuin taloudellisestikin. Lisäksi olisi suotavaa, että pystyy sitotutumaan tavoitteelliseen toimintaan kaikessa laajuudessaan ja pystyy avarakatseisesti mieltämään, että hallitus ei ole varsinaisesti minkään tietyn tahon edun ajaja, vaan rotujärjestön jokapäiväisestä toiminnasta vastaava toimielin.
Toivottavasti löytyy runsaasti hyviä ja varteenotettavia ehdokkaita hallituspaikkoihin kunnon kilpailun synnyttämiseksi.

Kiitokset Marjolle pelin avauksesta.
- Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen -

Homer J Simpson-

Poissa Jarno N.

• Jäsen
  • *
Vs: Vuosikokous ja henkilövalinnat
« Vastaus #2 : 25.02.12 - klo:17:39 »
Esittelyni koskien hallituspaikkaa:

Olen Jarno Nummela  perheellinen 36 v. yksityisyrittäjä Hollolasta.
Metsästyskortin sain 14-vuotiaana, jonka jälkeen metsästys on kuulunut tiiviisti harrastuksiini,  metsästyskoirat ovat aina olleet olennainen osa sitä. Tällä hetkellä meillä on metsästyskäytössä kaksi itäsiperianlaikaa, kaksi pohjanpystykorvaa ja suomenpystykorva. Kennelnimen Naavan saimme vaimoni kanssa vuonna 2006. Palkintotuomarikortit on minulla hirvenhaukkukokeisiin sekä linnunhaukkukokeisiin. Mukana olen Salpausselän metsästyspystykorvien toiminnassa sekä jäsenenä myös SPJ:ssä.

Arvostan kaikkia eri metsästykoirarotuja juuri niiden erillaisten käyttöominaisuuksien takia. Siksi tulisin myös laikajärjestön hallituksessa edustamaan tasapuolisesti kaikkia näitä kolmea eri laika rotua. Pidän myös erittäin tärkeänä yhteistyötä muiden metsästyskoirarotu järjestöjen kanssa.

Ystävällisin terveisin,

Jarno Nummela
Hollola