Kirjoittaja Aihe: FCI VLS-koe Liettua 18.4, BALTIC-2012 VLS-maaottelu 20-22.4.12  (Luettu 3317 kertaa)

Poissa rapu

• Jäsen
  • *
Tällaista toimintaa olisi tiedoissa. Jos olette lähdössä, niin kannattaa käydä jossain vls-tarhalla kokeilemassa ihan vain ulkopuolelta, miten sesse reageeraa, ulkomaille asti ei kannata lähteä toteamaan, että koiraa taitaa pelottaa koko sika.

FCI:n hyväksymä Liettua Laika Klubas / Liettuan Kennelliiton järjestämä vls-koe.
Pohjois-Liettuassa, n. 100km Riikasta, on 18.4 Liettuan Kennelliiton järjestämä Villisikakoe, jos on sinne halukkaita lähtijöitä, niin ilmoittakaa irina.viljas(at)gmail.com.
Seuraavana viikonloppuna voi osallistua Latviassa maaotteluun, jos koira toimii tarpeeksi hyvin, tässä kokeessa.

XX BALTIA VILLISIKA-MAAOTTELU 20-22.04.2012
Perinteinen maa-ottelu järjestetään  20-22.04.2012 Vangazin kaupungin lähistöllä (sama kuin viime vuonna), n. 50km Riikasta koilliseen. Osallistuvat maat ovat Suomi, Eesti, Latvia ja Liettua, ehkä myös Valko-Venäjä.
Tänä vuonna saavat otteluun osallistua laikat ja muutkin metsästyspystykorvat.
Jokainen maa voi osallistua useammalla joukkueella.
Joukkueeseen kuuluu neljä koiraa, joista vähintään kahden on oltava narttu.
Jokainen autokunta hoitaa laivalippunsa itse, hotellit varataan keskitetysti, joten kuljettajat ilmoittakaa lähtijämäärä autossanne hotellivarausta varten.
Ilmoittakaa minulle myös autossanne tulevien koirien omistaja, nimi, rotu, sukupuoli.
Hotelli, ruokailu, koemaksut, palkinnot, järjestely, ym. kulut ovat n. 300-400 eur/pers, tarkentuu sitten aikanaan matkan keston ja lähtijämäärän mukaan.
Lisää ottelusta voi kysyä:e-m: antti.paloheimo (at) kolumbus.fi
MUUTA MUISTETTAVAA
OMA VOIMASSA OLEVA PASSI TAI UUDEN MALLINEN HENKILÖKORTTI
KOIRAN EU-PASSI, KOIRAN PAPERIT, RABIES-ROKOTUS VOIMASSA
EKINOKOKKOOSI-MADOTUS TAKAISINTULOPÄIVÄNÄ ALTA 30vrk VANHA
http://www.evira.fi/portal/fi/elaimet/tuonti_ja_vienti/eu-jasenmaat__norja_ja_sveitsi/koirat__kissat_ja_fretit/
madotus otettava lähtömaassa eli jokainen ottaa omat pratsikvanteelia sisältävät pillerit mukaan, eläinlääkärin leima saadaan Latviassa tai Eestissä.
Järjestäjän puolesta ei ole vakuutuksia, joten jokainen hoitaa henkilökohtaiset ja koiriensa vakuutukset itse kuntoon.
Antti P.

« Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo:08:16 kirjoittanut rapu »