Kirjoittaja Aihe: Astutuspalstalla uusi linkki  (Luettu 3246 kertaa)

AnLa

• Vieras
Astutuspalstalla uusi linkki
« : 03.03.10 - klo:22:37 »
Astutuspalstalle lisätty linkki josta saa ladattua exel taulukon yhdistelmän pisteisiin. Taulukosta näkee mistä ko. yhdistelmän pisteet muodostuu.

heikki

• Vieras
Vs: Astutuspalstalla uusi linkki
« Vastaus #1 : 18.04.10 - klo:13:24 »
Mikäå tuossa länkkäripalstassa on vikana, näkyvyyen suhteen. I ja V palstat näkyvät normaalisti.
Samoin lisälinkki kannattas asettaa yhdelle sivulle. Nyt 5 sivua ja kun aukasee ei näy mitään, ainoastaan esikatselun kautta.
      ???  ???

Poissa Laika9,3x62

• Jäsen
  • *
« Vastaus #2 : 19.04.10 - klo:12:22 »
Minulla kyllä näkyy normaalisti, ja linkki aukeaa ihan normaalisti. Ei muuta kuin "klik" ja sitten oletus ohjelma exel ja "klik" ja siinä se on, ei tarvitse mitään esikatselua.

Poissa Laika9,3x62

• Jäsen
  • *
« Vastaus #3 : 19.04.10 - klo:12:32 »
Jäi äsken pois. Nyt uusi linkki on ko. yhdistelmän kohdalla niin kuin kennelliitonkin linkit, jos kaikkien yhdistelmien linkit olisi samalla sivulla niin pentuetta poistettaessa linkin muokkaaminen vaatisi lisätöitä. Nyt kun jonkin yhdistelmän poistaa samalla poistuu myös kaikki ko. yhdistelmän linkit, jos kaikki olisivat samalla sivulla silloin myös kaikki muutkin yhdistelmät poistuvat ja ei kun laittamaan uudestaan ja siihen on oikeudet vain ylläpitäjällä, koska linkki täytyy, joka kerta luoda serverille, ei ole valmiina niin kuin ovat kennelliiton linkit.

Poissa Noora

• Ylläpito
  • Jäsen
    • Pihkatapin kennel
« Vastaus #4 : 20.04.10 - klo:10:28 »
Jos länkkäripalstalla on "ongelmana" palstan leveys tai korkeus, silloin Lasse jättää tekemättä taulukkoon omat säädöt. Annat olla ne mitkä minä olen laittanut niin länkkäripalsta näkyy samalla lailla kuin itä- ja velaika palstat.