Jarmo_P Kertoi edellä 13.6 , että Toivakan lintumestaruuskisoissa pystykorva syrjäytti laikan valinnoissa ja laika ei päässyt mukaan.
Burskutin säestää, että minä olisin ilmoittanut että hänen koiransa mahtunut mukaan.
Tässä tulokset jotka löytyvät koe osiosta kokonaisuudessaan sivulta 21:
Laikojen Lintumestaruus Toivakka
« : 29.08.09 -
1 isln Uralin Vilma AVO 2 63 pist. om. Marko Moilanen
2 ilsn Soidinahon Mielikki VOI 3 55 " om. Susanna kinnunen ja Marko Kiiski
3 v-eu Mettäkamun Mosku VOI 0 47 " om. Kimmo Tuikka
4 isln Siltamiehen Deddie Harry AVO 0 37 " om. Titi ja Peter Broman
5 lsln Karangon Odessa AVO 0 28 " om. Minna Jalonen ja Tommi Kesti
6 lslu Karangon Koda AVO 0 27 " om. Juha Varjola
7v-en Pihkatapin Granitsa AVO 0 9 " om. Kati Huovila
8 lsln Minni VOI 0 6 " om. Kimmo Piispa
Ensinnäkin, tuloksista näkyy, ettei koiria ollut tarpeeksi
Toiseksi, pyysin ja sain tänään järjestäjältä Annan ilmoittautumiskaavakkeen, jossa ei ollut kuin yksi tuomari ja hän kertoo soittaneensa 48 puhelua eikä ole saanut tuomaria ja pyytää järjestäjiä ilmoittamaan jos joku peruu niin saisi tuomarin, ilmoittautumiskaavake on päivätty 18.8-09. Myös sain selvityksen kokeen järjetelyistä siihen liittyvistä tapahtumista.
Kolmanneksi, kukaan ei perunut osanottoaan.
Neljänneksi Anna oli ilmoittanut , ettei hänen ilmoittamansa tuomari pääse tulemaan ja perui itse osanottonsa järjestäjille.
Viidenneksi, järjestäjä ilmoitti vasta edellisenä iltana pystykorvan omistajalle, että pääsee mukaan koska ilmoittautuneita ei ollut tarpeeksi ja mahtui mukaan ja se kävi myös ylituomarille, lisäksi koiran omistajalla oli tuomarit ja maasto kysyttynä valmiiksi.
Kuudenneksi, en ole ottanut mitään kantaa paikallisten kokeen järjetelystä tai tuomareista tai maastoista, koska enhän minä voinut tuntea näitä asioita, koska en tuntenut edes koepaikkaakaan kun en ennen ollut käynyt siellä.
Seitsemänneksi, menin paikalle edellisenä iltana koetoimikunnan edustajana palkintojen ja muun järjestön rekvisiitan viejänä ja lähinnä vieraaksi ja valvoin että järjestelyt sujuivat asian mukaisesti.
Kahdeksanneksi, mielestäni tässä kaksi henkilöä kirjoittaa totuuden vastaisesti, joista toinen on laikajärjestön luottamustetävissä toimiva henkilö!!!!
Yhdeksänneksi, onko tämä luottamushenkilölle sopivaa toimintaa?
Kymmenenneksi, mitehän tekemistä tällä jutulla on valintasäännön kanssa