ensinnäkin kiitän kaikkia ketunpojan kennelin onnitteluita joita on sadellut nyt pari päivää tietokoneelle ja puhelimeen ettei ole juur muuta kerenny.sitten suur kiitos järjestäjille,paikka oli mahtava ja järjestelyt erinomaiset kaikin puolin.olitte panostaneet hyvin maastoihin jota minä henkilökohtaisesti arvostan kisoissa eniten sillä mikä lämmittää eniten koe aamuna kun opas sannoo on mulla tiedossa pari vasa porukkaa rinkissä,kiitos vielä kerran opastuomarille antti tossavaiselle kiuruvedelle.panostakaa tähän asiaan aina kun olette järjestämässä arvokisoja.
on virinny keskustelua arvokisojen palkinnoista,johon minun mielipiteeni on että kun lähden/pääsen kisoihin ajattelen ensisijaisesti hyvää koesuoritusta koiralleni ja mahdollista mestaruuta ja otan sitten viimmeisenä nöyrästi vastaan mitä pöydälle jää.tämänkin asian kiuruveden pojat olivat erinomaisesti huomioineet kun jakoivat palkintoja eri tavalla onnistuneille koirille eikä koko pöytää putsattu voittajalle.
olen viimme aikoina panostanut kenneltoiminnassa siihen että yritän houkutella kasvattejani käymään kokeissa kiitos niille jotka ovat ottaneet tämän tosissaan mut vielä on liuta hyvin pelaavia koiria jotka haukkuvat vaan isännän iloks.
vielä meillä oli hillan kanssa meininki lähteä ensviikonlopun idänsuurriista koirien kisaan kaaville,mut siihen tuli synkkiä pilviä eteen kun huomasin jo kisa iltana kun käytin koiraa välillä autosta pissalla et hilla piti takajalkaansa ylhäällä ja kulki kolmella jalalla.toivottavasti saan sen kuntoon ennen viikonloppua.
ps.voisko joku kertoa/selvittää mitkä kolme narttulaikaa ovat suomen nuorimmat käyttövalio arvon saavuttaneet
t:ketunpojan kennel/jukka kettunen