Kirjoittaja Aihe: Asekamerat  (Luettu 5136 kertaa)

TaraP

  • Vieras
Asekamerat
« : 16.08.13 - klo:13:13 »
Onkos kokemuksia asekameroista?
Itse ostin MaptaQ kameran ja se meni vaihtoon.
Ei kestänyt talvella kuvata viittä minuuttia  ja keväällä otin käyttön uudestaan niin ei enää ladannut akkuja.
Onneksi oli takuuta.

Nyt on tulossa tilalle Burrel HD jota kehuttiin paremmaksi.  Näinkö on?

Poissa Jani Laitinen "Jamppa"

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 178
    • Ketturinteen Kennel
Vs: Asekamerat
« Vastaus #1 : 18.08.13 - klo:07:20 »
Onkos se se mitä retkitukku mainostaa? Kerrohan kokemuksia heti ku niitä on kertynyt.

TaraP

  • Vieras
Vs: Asekamerat
« Vastaus #2 : 14.10.13 - klo:10:09 »
Kokemuksia
Kyllä se taitaa olla niin että kunnon kuvaa saa vain oikealla kameralla. Koirahommissa ei ainakaan minulla pelaa niiin kuin olin ajatellut. Yksi syy on asereppu jota käytän. Kameraa ei voi asentaa valmiiksi kun se ei mahdu repun kantolaitteeseen -> eli kun tilanne tulee päälle ei siinä enää kameraa juuri ehdi/muista tälläämään paikalleen. Harmi  siinä mielessä kun eilen Tara talutti emän ja vasan 5 m päähän ( näyttivät jo melko isoilta kun polvillaan odottelin että vasa siirtyisi hieman sivummalle... loppu onkin historiaa,  meidän viides vasa :) )
Tornissa tai passissa se toimisi ja pikkupätkän sainkin silleen kuvattua mutta vain vilauksen hirvestä. Kaveri tuumasi kun heti viereisessä passissa pääsi puristamaan ja samalla  kuvasi omalla kameralla  että "Oli se niin kuin rusakko pieni siinä nauhalla".

Teknisestä laadusta ei kauheasti pysty sanomaan mutta valovoimaisuus ei ole kovin hyvä MaptaQ oli siinä parempi. Muuten on kyllä toiminut moitteetta.
Mutta opetellaan vielä ja katsotaan miten homma hoituu jatkossa.