Kirjoittaja Aihe: B-Bark koiratutka.  (Luettu 17240 kertaa)

Poissa laikaman

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 92
B-Bark koiratutka.
« : 16.04.13 - klo:10:31 »
Kovasti nettisivuillaan kehuvat laitettaan. Saa nähdä onko haastajaksi perinteisille merkeille. Savon erämessuilla ilmeisesti on laitteen ensiesittely. Itsellä on tutkan päivitys ajankohtainen, murtta merkki on vielä hakusessa. Trackerin Black magnum on ollut kiikarissa, mutta mitä olen jututtanut sen käyttäjiä niin ei ole oikein toiminut. Vanha G400-panta on toiminut paremmin. Ihan mielenkiintoiselle tämä Barkki vaikuttaa.

linkki: http://www.b-bark.com/

kumpu

  • Vieras
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #1 : 16.04.13 - klo:11:46 »
Kovasti ihmetytti että olis muka paras kuuluvuus ja tutka tarttee kuitenki puhelin verkkoa.Meilläpäin ei pellaa muu kuin garmini

big gun

  • Vieras
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #2 : 28.08.13 - klo:23:39 »

Eka kertaa b-bark panta koiralla kaulassa. 6h panta ollut 10sek. päivitysvälillä akun teho 95% jäljellä.
Kutsuin koiran 960m päästä soittamalla sille, että tulehan pois niin koira lähti heti tulemaan luokseni.
Loisto-ominaisuus tottelivilla koirilla. Laitteesta jäi tosi hyvä vaikutelma. ::)

Poissa Jouni Allinen "Pelto-Jouni"

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 1126
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #3 : 29.08.13 - klo:13:10 »
Onko siinä tosiaan tuo omaisuus, että koiralle voi "aidosti" soittaa ja ääni kuuluu koiralle kaiuttimesta?
------------------------------------------
- Tavoitteena hyvä käyttökoira! -
------------------------------------------
http://allinen.suntuubi.com/

juuso_86

  • Vieras
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #4 : 29.08.13 - klo:16:28 »
Onhan siinä tuo ominaisuus varsin kätevä ja ohjelma on helppo käyttöinen mitä olen  pantaa käyttänyt ja kätävä toimintona on tuo aluehälytys pannassa jos jättää koiran haukumaan metsään. tähän mennessä ollut  tyytyväinen pantaan.

Poissa Ari Räsänen

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 276
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #5 : 09.09.13 - klo:11:26 »
Olen kans kehuja kuulut.Offroadtarvike myy ainakin tääläpäin sitä ja tulossa Sitkeänkisaan palkinnoksikin sellanen kampe!!!

hlohi

  • Vieras
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #6 : 16.09.13 - klo:16:52 »
Trackerin Black magnum on ollut kiikarissa, mutta mitä olen jututtanut sen käyttäjiä niin ei ole oikein toiminut. Vanha G400-panta on toiminut paremmin.
Jos G400 toimii keskimäärin paremmin kuin G500, niin silloin tuo kyseinen G500 on rikki. Eli kipin kapin huoltoon sen kanssa.

Repe

  • Vieras
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #7 : 16.09.13 - klo:17:17 »
Järjestön päänäyttelystä sain talvella G-500 pannan ja ohjelmiston arvonnassa. Tähän mennessä ei ole ollut ongelmia. Täälläkään ei aivan joka kolkassa ole kentät parhaasta päästä mutta ei ole päivitys viiveet olleet mitenkään erikoisen pitkiä. Vaikuttaa tällä käyttö kokemuksella ihan toimivalta välineeltä.

Poissa Jouni Allinen "Pelto-Jouni"

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 1126
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #8 : 10.11.13 - klo:09:37 »
Tuo olisi mielenkiintoinen kampe saada vaikka testiin tio b-bark... Lueskelin mettäkalasta artikkelin ja kovasti näyttää siltä, että laitteessa on sellaisia ominaisuuksia, joita nimenomaan olen itse kaivannut. Viimeisimpänä oikeasti hyvänä minulle uutena ominaisuutena tuli se, että valtionmaat on valmiiksi piirretty karttaohjelmaan. Etenkin karhuhommissa olen useasti kaipaillut ultrapointtiin tuota ominaisuutta.

Myös tuo huomiovalo on hyvä. Viimeksikin koira meinasi jäädä auton alle, kun oltiin Saarijärven SM:ssä. Myös akun kesto tuntuu olevan huippuöuokkaa ja kun laitteessa ei ole antenia ollenkaan(joka muuten juuri katkesi omasta up:sta) niin pistää miettimään.
------------------------------------------
- Tavoitteena hyvä käyttökoira! -
------------------------------------------
http://allinen.suntuubi.com/

Poissa Ukonkuiva

  • Moderaattori
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 942
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #9 : 10.11.13 - klo:10:31 »
Eka kertaa b-bark panta koiralla kaulassa. 6h panta ollut 10sek. päivitysvälillä akun teho 95% jäljellä.
Kutsuin koiran 960m päästä soittamalla sille, että tulehan pois niin koira lähti heti tulemaan luokseni.
Loisto-ominaisuus tottelivilla koirilla. Laitteesta jäi tosi hyvä vaikutelma. ::)

Mistä se koira tiesi lähteä oikeaan suuntaan sinun luo? :)

Poissa Eero

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 225
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #10 : 10.11.13 - klo:17:07 »
Saarijärvellä pt:llä ko. tutka. Kommentti:"Hyvä se on, oon ollut tyytyväinen." Toisaalta rt kummeksui, ettei jälleenmyyjät saa tutkia alennuksella koekäyttöön. Minä en ainakaan luota niin paljon Erä- tai M&K-lehtien testeihin, että ryhtyisin jälleenmyyjäksi saamatta testata tuotetta esim. omilla koirilla. Jos ensin pitää maksaa tutkasta täysi hinta, voi olla myyjäverkoston luominen haasteellista. Jotta firma myy spesiaalituotetta paljon, pitää myyjiäkin olla aika kattavasti, vikahommissa on oltava mahdollisuus viedä laite myyjälle, joka hoitaa asian eteenpäin. Hyvä tuote on tutkahommissa jo aika paljon, mutta ei se niin paljon ole, että se myisi itse itseään, koko paketti pitää olla kunnossa alusta loppuun. Saa nähdä, mutta joka tapauksessa kannattaa ilmoittautua Sitkeän kisaan Kaaville.

Poissa Jani Laitinen "Jamppa"

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 178
    • Ketturinteen Kennel
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #11 : 10.11.13 - klo:21:23 »
Ois kiva päästä kokeilemaan millanen on käyttää ja nähä muutaman päivän tosi toimissa kyseinen tutka. Saattaahan siitä löytyä samat viat ku muistaki. Itellä up ja muuten tyytyväinen, mutta tänä vuonnaki ollu muutamia päiviä jolloin ei pelitä kuin hätäseen tekstarilla ja se pistää sylettään ihan reilusti.
Sama ongelma tosin on rakkerillaki et en tiiä missä on ongelma, mutta olishan se jotenki 2000 lukua, että sais tonnin vehkeillä selvää missä koira kulloinkin kuleksii. Saa nähhä vieläkö meijän sukupolvi sen ajan näkis.

Poissa Eero

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 225
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #12 : 10.11.13 - klo:23:02 »
Eilen oli synkkä päivä trackerilla Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan rajamaastoissa, en tiedä syitä, kiivaimmilla meinasi lähteä kapulat ennätyskaaressa metsään. Pihalla olin itsekin kun lisenssin karttatiilet oli Keski-Suomen reissun jälkeen lopussa. Perinteisellä kartalla(kiitokset) ja kompassilla yleensä löydän itseni. Koira löytyy myös euroopan kokoiselta karttapohjalta kun näkyy etäisyys sentään. Tosin täytyy myöntää, että helpottaa se paljon, kun naapuriseurueen miehet soittaa ja sanoo, että kaadolta on koira kytketty, tuu laavulta hakemaan. Makkarat ja kahvi on kohta valmiina. :D

Poissa juri 06

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: B-Bark koiratutka.
« Vastaus #13 : 30.12.13 - klo:18:27 »
Onko tullut käyttö kokemuksia b-bark:sta kauden aikana?