Kirjoittaja Aihe: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?  (Luettu 13808 kertaa)

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #15 : 04.01.11 - klo:22:55 »
Niin ja kaikki muutamaan päivään. Olisko ohjelmiston tekijän moka. Kaverilla uusi panta ja paikansi myös minun pantaa (2006). Olisiko mahdollista laittaa paikannusajaksi lyhempi aika kuin 1 min.

Toisaalta nopeesti se tulee jos laittaa paikannuksen minuutin välein.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Laikapoika

  • Vieras
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #16 : 04.01.11 - klo:23:12 »
E52 ollut syksyn käytössä, nyt lähtee huoltoon, kaiutin särisee ja huono kuuluvuus.
Positiivista pitkä akun kesto, en ole saanut päivän aikana tyhjäksi.
Aikaisempi puhelin oli 6220classic, hyvä puhelin sekin, akkuja piti vaan olla useita matkassa.

Liittymään kytketty soneran perhepaketti, edullinen käyttää.

Balaven

  • Vieras
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #17 : 05.01.11 - klo:10:04 »
E52 ollut syksyn käytössä, nyt lähtee huoltoon, kaiutin särisee ja huono kuuluvuus.


Tuohon kaiuttimen särinään on todennäköisesti syynä magneettinen roska jota kaiutin on imenyt siihen verkkoon.Omasta samanlaisesta olen joutunut puhdistamaan tuon useasti.

Niin ja kaikki muutamaan päivään. Olisko ohjelmiston tekijän moka. Kaverilla uusi panta ja paikansi myös minun pantaa (2006). Olisiko mahdollista laittaa paikannusajaksi lyhempi aika kuin 1 min.

Toisaalta nopeesti se tulee jos laittaa paikannuksen minuutin välein.

Ei pitäisi pystyä edes jatkuvalla seurannalla seuraamaan sinun pantaa jos ei ole pääkäyttäjäksi ohjelmoitu numero.Tosin uudella ohjelmalla,kun poistaa käytöstä kaikki varmistukset niin paikannuspyyntö lähtee yhdellä napilla ajatusta nopeammin...

Eikä pysty laittamaan alle minuutin seurantaväliä tekstiviestiseurantaan.

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #18 : 05.01.11 - klo:22:24 »
Ymmärtääkseni mikään muu ei voinut sitä aiheuttaa kuin kaverin tekemä automaattinen tekstiviestiseuranta jossa päivitysväli oli 1 minuutti.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Ryökkö

  • Vieras
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #19 : 07.01.11 - klo:16:54 »
Ymmärtääkseni mikään muu ei voinut sitä aiheuttaa kuin kaverin tekemä automaattinen tekstiviestiseuranta jossa päivitysväli oli 1 minuutti.
Aika suuripa on Jarmon lasku ollut. Jos data pakettia ei ole kytkettynä saattaa laskua tulla livestä, muttei tuollaista summaa. Toki karttojen lataus vie jonninverran bittejä.
Minä olen tykästynyt kyllä tuohon huntteriin kun se pelaa nykyään tosi hyvin. Mulla on tuossa kaytössä UP:n kamppeetki mutten käytä niitä kun ani harvoin. Se on tympeä ominaisuus UP:ssa kun liven tiheä päivitys ei pysy päällä kuin 15 minuuttia. Kun noilla kettu ajureilla pyytää niin päivitys väli pitää olla tiheä ja pysyä koko päivän päällä. E52 on ollut nyt puhelimena. Ei kyllä ole suurempia ongelmia ollut. No tänään sammu yhdesti, kun menin ketun perässä ajokin kanssa talon alle. ;D

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #20 : 07.01.11 - klo:18:15 »
Tämä lasku oli pelkästään pannan lähettämä tekstiviestiseuranta. Liittymä 1000 tekstiviesti 7,90€.
Puhelin on työsuhdepuhelin.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Akkahirven kennel

  • Vieras
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #21 : 15.01.11 - klo:08:59 »
Hyvin on tuo yhteys pelanut. Syyskuun puhelinlasku oli 142€. Sen siitä saa kun koira pysyy työmaalla  8).

Ei kai vaan ole dna-liittymä ?
Minua dna muisti 3 kk (eli 3 peräkkäistä laskua) ajan melkein 180 € laskulla, vaikka oli data-pakettia, tekstaripakettia..

Poissa Noora

  • Ylläpito
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 533
    • Pihkatapin kennel
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #22 : 15.01.11 - klo:09:27 »
Nokia C5 on kapulana. Plussana sisäinen herkkä gps ja pitkä akun kesto, parempaa ei ole vielä vastaan tullut. Kerrottakoon vielä hyvä huomio viime syksyltä. Puhelin tukee uusinta 900Mhz:n 3G verkkoa ja yllätykseksi täällä itä-lapissa jossa 2G ei ole kuulunut siellä oli kenttää 3G:llä!!!

Poissa leo

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 384

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #24 : 15.01.11 - klo:17:34 »
Ei kai vaan ole dna-liittymä ?
Minua dna muisti 3 kk (eli 3 peräkkäistä laskua) ajan melkein 180 € laskulla, vaikka oli data-pakettia, tekstaripakettia..

Telefinlandian liittymä.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Balaven

  • Vieras
Vs: Puhelin koiran GPS-paikannukseen?
« Vastaus #25 : 15.01.11 - klo:18:50 »
Telefinlandian liittymä.

Minulla tuli ko. puljusta laskua puheluista vaikka sim-kortti ei ollut edes missään puhelimessa paikallaan koko sen laskutuskauden aikana...