Kirjoittaja Aihe: Ultrapoint DOGPS+  (Luettu 7962 kertaa)

Poissa kp

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 94
Ultrapoint DOGPS+
« : 11.03.10 - klo:10:38 »
Tuli eilen puhelimeen tekstari:
Ultrapoint DOGPS+ tilauksesi päättyy 23.03.10. Jatka tilausta 29€/v lähettämällä viesti nroon xxxxx.
Tarkoittaako tämä sitä, että maksamalla 29€ ohjelmisto toimii kuten ennenkin.
Jos en maksa ohjelmisto toimii pelkästään tekstareilla.
Panta on ollut minulla vuoden käytössä joten eka vuosi on kuulunut pannan hintaan.
 :o ???

Poissa Jarmo_P

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 2768
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #1 : 11.03.10 - klo:12:02 »
Ymmärtääkseni ohjelmistoon sisältyy lisäpalveluja jotka ensimmäisenä vuonna tulee "paketin" mukana.

Käy katsomassa UP:n sivuilta.
Riistavietin kennel: Syntynyt metsästäjäksi, Pakotettu palkkatyöhön :).

Poissa yeti

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #2 : 11.03.10 - klo:13:06 »
kyllä se noin menee, 29e ja pelittää liveseuranta samaan malliin vuoden päivät.

Poissa leo

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 384
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #3 : 12.03.10 - klo:08:46 »
Kuulema ainut tutka jossa live toimii kunnolla. 

Poissa yeti

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #4 : 12.03.10 - klo:10:47 »
kaksi syksyä käytössä up, pelannut moitteetta live ja koko kapistus muuteski.. naapurilafkan laitteessa tuntunut olevan jos jonkinlaista hässäkkää vierestä seuranneena,se vaan on hyvä henkivakuutus kun tuo päivitys pelaa moitteetta eikä tunnin välein...

tumppi

  • Vieras
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #5 : 14.03.10 - klo:16:49 »
mikä puhelin on hyvä Up.n kans?
 olis puhelimen uusinnan aika. onko kokemusta nokian 5800 kosketusnäytöllisestä? uudessa riista lehdessä kehuttiin tai onko kokemusta nokian e52? käytöstä akun kestosta ynnä muusta..

Poissa juksu

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #6 : 14.03.10 - klo:17:14 »
Itse ostin viime syksyksi Nokian e52:n ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Akku kestää latamatta kaksi päivää (automaattiseuranta päällä). Näyttö on iso ja selkeä. Softa on toiminut hyvin, vaikka ostin heti, kun tuli markkinoille. Ja näppäimet on isot ja helppo käyttää pakkasellakin, vaikka joutuu olemaan hanskat kädessä. Omien kokemusten perusteella suosittelen.

Poissa Taiga

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 624
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #7 : 15.03.10 - klo:11:35 »
Mulla on myös tuo e52 ja pelkkää hyvää sanottavaa. Toimii moitteetta ja akku kestää pitkiä päiviä. Ennen kuin koira-gps:n hankin niin olin kuullut että kännykkään on pakko olla autolaturi tai vara-akkuja, mutta tämän puhelimen kanssa molemmat on olleet ihan turhia. Suosittelen lämpimästi! 
Itäsiperianlaikanartut

~Orismalaikan Aihki~
~Umpilammen Ronja~
~Stortallens Dixie~

tikkakoski

  • Vieras
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #8 : 15.03.10 - klo:19:46 »
4kpl UP pantoja käytössä pelailleet loistavasti tai anteeni meni vaan helppo vaihtaa, vanhat nokia 6110 olleet käytössä eikä moittimista, metsästelty Lieksassa,Suomussalmella ja täällä länsisuomessa sekä juostu kokeissa ympäri suomea eikä ongelmia ole ollut, pannat saavat kyytiä elokuulta helmikuulle hirvikoirien sekä kettukoirien matkassa, ja tuo maksu sen joutuu kyllä maksamaan vaan pieni hinta tuosta ilosta kun saa koiria seurata GPRS systeemillä. ;)

Teeri

  • Vieras
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #9 : 15.03.10 - klo:19:53 »
Aika rahastusta tuollainen jos joutuu 30 ekua/vuodessa vielä ohjelmien hinnan päälle maksamaan :(  Mulla ollu vuoden käytössä easy go ja trackerin panta. Hyvin pelannut. Ohjelmassa ei kaikkia turhia toimintoja mutta ei ole ollut yhtään häiriötäkään. Gprs paikannuksena olen käyttänyt jossa pienin päivitysväli on minuutti. Eihän mikään ole tietysti ilmaista ja hyvään harrastukseenhan ne rahat menee.
« Viimeksi muokattu: 15.03.10 - klo:19:56 kirjoittanut Teeri »

Poissa Saiga

  • Ylläpito
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 44
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #10 : 16.03.10 - klo:07:20 »
Mulla kas Easy Go ja Trackerin panta. Hyvin pelanneet, kapulana ensin 6210 classic jolla ei tehnyt mitään, sen vaihdoin Nokian 5800 ja se on ollu hyvä. Akku kestää, iso näyttö ja olen käyttänyt pelkästään luurin omaa gps:äää.

Poissa leo

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 384
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #11 : 16.03.10 - klo:11:24 »
Toimiiko Teerellä ja saigalla Easy Go ja Trackerin pannassa live päivitys? Jos pelaatte tekstivistillä se on kalliimpaa käyttöä. Esim Kaksi 1000 tekstaria 16 e/K, dadaa paketti n. 5e/k karttojen lataamiseen ym. Syksyyn mittaan 29 e on pieni raha + 1 kpl dada paketti.   ;) 

Poissa Saiga

  • Ylläpito
  • Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 44
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #12 : 16.03.10 - klo:13:23 »
Toimiiko Teerellä ja saigalla Easy Go ja Trackerin pannassa live päivitys? Jos pelaatte tekstivistillä se on kalliimpaa käyttöä. Esim Kaksi 1000 tekstaria 16 e/K, dadaa paketti n. 5e/k karttojen lataamiseen ym. Syksyyn mittaan 29 e on pieni raha + 1 kpl dada paketti.   ;) 

Käytän yleisesti vain gprs seurantaa, jatkuva seuranta ja siinä minuutin päivitysväli, joka on tihein Easy Go:ssa. Dataa siirtyy kilotavuina niin vähän ettei tuota ongelmaa. Pannassa Soneran liittymä halvin+datapaketti =6e kuukausi. Omaan kapulaan voin ladata wlan yhteydellä kartat niin ei mene puhelimen datapaketin piikkiin. Wlan sattuu löytymään kotoa tai voin mennä vaikka kylälle kuppilaan jossa avoin wlan verkko.
Tekstiviesti pohjalla en ole paikantanut kuin vain satunnaisesti/kokeellisesti.

Teeri

  • Vieras
Vs: Ultrapoint DOGPS+
« Vastaus #13 : 16.03.10 - klo:17:05 »
Sama juttu gprs.nä päivitykset. Kerran kun laitan että jatkuva seuranta niin se on siinä. Minuutti on se pienin aika kun koira napsahtaa kartalle ilman mitään muita temppuja. Mulla ei ole edes trackerin uusin panta vaan tta-310ia. 3-4 ekua on pannan käyttö kuussa. Mulla oli ensin se rajaton paketti ( 9€) mutta tuohon 3-4 euroon saa olla jo pirusti auki eli käytän tuota pienempää pakettia
« Viimeksi muokattu: 16.03.10 - klo:17:07 kirjoittanut Teeri »