Kirjoittaja Aihe: Arssinoentia  (Luettu 3420 kertaa)

Aaro/Kele

  • Vieras
Arssinoentia
« : 18.03.12 - klo:18:27 »
Kävin itäpoekiin kans uppuroemassa umpisessa, ja nyt on takaset niin maetohapoella että en piäse sohvasta ylös. Onneks puoliso tälläs mulle läppärin sylliin, niin piäsin intterinnetin ihmeellisseen mualimmaan.

Nyt oon uppuroenu erilaesia metästäjjiin ja koeraharrastajjiin keskustelupalstoja, ja huomasin semmosen kaikkia sivuja yhistävän jutun... koko ajan konneella istuva sussiin puolustaja.

Onkohan joku luontoliiton susryhmä taekka joku vastoova parvekepongari porukka rakennellu tuommosen kattavan järjestelmän?
Jos joku erehtyy sanomaan että "minä en rakasta sutta" niin ihan heti alakaa semmonen aktivisti älämölö että oksat poes.

 

Rikinä

  • Vieras
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #1 : 19.03.12 - klo:14:12 »
Kyllä solet aaro/kele ...kele oikiassa. Net on vasitut pölijät ko istuu vahtaamassa kompuutteria ja net on värkäilleet semmoset vahit ku syynää mitä net julumat susivihaajat netissä raataa! Nyt ko tähän lipsahutan semosen avainsanan ni sielä heti läppärin näytölle syttyy hälytysvalo ja net alakaa orkanisoijusti torpetoija kereettiläistä mielipijettä...
Parempi varmaan olla hissukissun ko susi kukassa.


Aaro/Kele

  • Vieras
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #2 : 23.03.12 - klo:20:37 »
Pitäskö meijännii kokkeella tämmöstä aktivistikoolutusta? Nythän olis hyvä tilasuus kun l.liitto itköö aulisuven perrään, ja osottaavat mieltä seppelettä kantavan shaman rotsin johtamana.

http://glossynews.com/society/201001070305/activists-missing-after-declaring-war-on-leather-at-motorcycle-rally/


Poissa Amakan

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 244
    • Kennel Amakan
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #3 : 24.03.12 - klo:09:52 »
Ihan prääkääsen nuon sivusta jotta vaikka soon tuo savon murre aiva leppoosta kuunneltavaa,
sen lukeminen onki sitta melekoosta helevettiä näin ulukosavolaasena... Tosin vika taitaa olla pohojalaasessa silimässä
ja osasta tuloo asiaaki eli jatkahan toki  ;D

Aaro/Kele

  • Vieras
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #4 : 24.03.12 - klo:21:33 »
Voe tokkiisa, ohan se surkeeta jos ee sua selevee näestä minun näpyttelyistä vaen elä oo milläskää, suurinosa minun jutuista on ihan jootavoo höpöstelyä.
Tiällä meelläpäennii on jotkut valitellu että minun tekstiä on hankala lukkee paekkakunnan sanomista, no ne on kyllä tänne muuvalta muuttaneeta. Oon joskus kokkeellu tuota kiäntäjjee, vaen ku mulla on nii vanaha tämä nestekaasukäättönen kompuutter että Savo-Suomi muokkooja ee lähe aena pelloomaan, minäpäs kokkeelen vielä.

Minä ku oon ihan yltäpiältä savolaenen, nii ne nuo jutut niinku kirjotteluttii pukkoo pullahtammaan ihan vängällä tälläkeenoen.
Keännös: Olen paljasjalkainen ko. murrealueen edustaja, siitä johtuen artikulaationi sekä tuottamani teksti ovat luontaisesti muodoltaan valtaväestölle hieman raskasta luettavaa.

Ee helevettiläenen, ee pysty pitämään tuota kiäntäjjee piällä. Tuo yks kiännös imas niimpaljo ja vaahilla kosania että yhentoesta kilon raatapullo männöö nyt keppeesti repun sivutaskuun.

Lisäks minnoon älyttömän vihree, ja mahoton enerkian siästäjä sen tähen en taeja uskaltoo käättee ennee tuota kiäntelijätä.

bonshai

  • Vieras
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #5 : 30.03.12 - klo:07:56 »
 ;D

heikkir

  • Vieras
Vs: Arssinoentia
« Vastaus #6 : 03.04.12 - klo:16:40 »
Kävin itäpoekiin kans uppuroemassa umpisessa, ja nyt on takaset niin maetohapoella että en piäse sohvasta ylös. Onneks puoliso tälläs mulle läppärin sylliin, niin piäsin intterinnetin ihmeellisseen mualimmaan.
Nyt oon uppuroenu erilaesia metästäjjiin ja koeraharrastajjiin keskustelupalstoja, ja huomasin semmosen kaikkia sivuja yhistävän jutun... koko ajan konneella istuva sussiin puolustaja.
Onkohan joku luontoliiton susryhmä taekka joku vastoova parvekepongari porukka rakennellu tuommosen kattavan järjestelmän?
Jos joku erehtyy sanomaan että "minä en rakasta sutta" niin ihan heti alakaa semmonen aktivisti älämölö että oksat poes.

No mutta voe tokkiisa, sitäpähän näkkyyp olevan nyt liikhelä.

Se on nimittäin aivan sama juttu sillon kun esim. joku sellai vähän kokeneempihi ja ylleesä tavallisen raakaluontosenahi tunnettu mehtämies hairahtuup joskus kirijootteleen silläkeenon hempeitä , jotta ei niitä nyt aivan välttämättä niitä kaikkie sushukkassie nyt aivan suoralta käjeltä tarvihe het olla hengettömäksi ja sukupuuttoon ampuilemassa kun joku iltahöpinöitten satuseppo taikka tarinamaakari on pukannut taas sadannen kerran kissankorkusilla puukstaavilla jonku täysin perättömän suskertomuksen lööppeihin.

Niin mitteepä tiälä tapahtuu ?  Siinon het sen seittemän erlaista omatekosta petoassiin keittiöpesialistia meuhkaamassa kitapurjeet valtomennaan lepattain, jotta tiälä ei viherpiiperöt eikä susiinhalaajat juhuli että laitootten hyvin joutuun turvan rullalle ja rullan taskuun ! Ja aivan vaan kaiken aikaa näkkyyp olovan nämät parhaat/pahimmmat keittiöpesialistit iänessä.

Kun kuitenkin vapaassa maassa, vapaitten reippaitten koiraharrastajien vapaaalla keskustelupalstalla lie hyvinkin suositeltavaa tarkastella kaikkia ajankohtasia kysymyksiä ennakkoluulottomasti ja usiammaltakin erilaiselta puolelta. Eikä siinäkään ny pitäisi mitään erikoisen merkittävää valittamista olla siinäkään jos joku nyt joskus olisi vähän perehtynytkin asioihin.