Kirjoittaja Aihe: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja  (Luettu 3408 kertaa)

Mirka

  • Vieras
Kirjoittelen täällä usalaisen ystäväni puolesta, joka olisi erittäin kiinnostunut länsisiperianlaikasta. Joten olisinkin kysellyt löytyykö Suomesta kasvattajia, jotka olisivat kiinnostuneita kansainvälisestä yhteistyöstä? Laikoja ei USA:sta kovinkaan paljoa löydy ja kasvattajat siellä päässä kaipaavatkin uutta verta kantoihinsa, mutta kontaktien luominen pohjoismaisiin kasvattajiin on sieltä käsin vaikeaa joten olen siksi tarjoutunut avustamaan kontaktien luomisessa.

Itselläni on kokemusta koirien tuonnista (olen tuonut itselleni USA:sta ja Japanista koirat) ja siksi olenkin suostunut hoitamaan kaikki byrokratia osuudet Suomen päässä ja muut kuljetukseen liittyvät asiat. Lisätietoja saa kysymällä  :).

Poissa torsti

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 376
  • Alina Andrus Ajka Almir Aleksi
Vs: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja
« Vastaus #1 : 05.02.12 - klo:19:49 »
Mihin käyttöön koiria ensijaisesti haetaan.

Mirka

  • Vieras
Vs: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja
« Vastaus #2 : 13.02.12 - klo:20:31 »
Brad ei vielä itse harrasta metsästystä, mutta hänen aikeissaan on laikoineen osallistua Taosin (kaupunki Uudessa Meksikossa) karhujen kannan hallintaan. Myös villisian metsästyksestä hän on puhunut. Bradille saapui tässä viikko sitten Ukrainasta Igor Kosovskilta yhdeksän kuukauden ikäinen länsisiperianlaikan pentu.

suopursu

  • Vieras
Vs: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja
« Vastaus #3 : 03.03.12 - klo:10:48 »
Kiinnostaa tuo ulkomaille vienti. Ota yhteyttä sähköpostilla  anu.uusinarkaus@gmail.com.

Lakupekka

  • Vieras
Vs: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja
« Vastaus #4 : 03.03.12 - klo:15:38 »
Kannattaa varmasti olla yhteydessä jalostus/pentuneuvojaan, joka tietää toimivat pentueet.

Varmasti moni kasvattaja mielellään myisi pentujaan mihin vaan saa, mutta länkkäreissäkin on näitä rukkasnahkojen kasvattajia, joten olepa tarkkana !!

Mirka

  • Vieras
Vs: Hakusessa ulkomaille viennistä kiinnostunut kasvattaja
« Vastaus #5 : 04.03.12 - klo:12:08 »
Kiitoksia kaikille mielenkiinnosta. Ja kyllä näitä rukkasnahkojen kasvattajia löytyy ihan joka rodusta ja ei itsekään ihan vihreitä näissä koirapiireissä olla niin osataan olla tarkkana.