Kirjoittaja Aihe: Jerin reeniä  (Luettu 2050 kertaa)

Ryökkö

  • Vieras
Jerin reeniä
« : 27.08.12 - klo:08:37 »
Pitääpä vaihteeksi käydä kirjoittelemassa kuulumisia täältäkin päin. Kävin eilen treenaamassa Jeriä joka on nyt 1,5 vuotta. Hyvältä tuntuu koira. Kaksi reissua oon käynyt. Kaksi hirvi haukkua on tullut. Nyt eilen en lähtenyt autosta pois ollenkaan, vaan laskin koiran irti ja jäin odottelemaan. Koira haki huonosti, mutta löysi silti elukat ja aloitti haukun. Hirvet siirtyi joen yli ja tämä oli koiralle uusi tilanne. Koira ei mennyt heti perässä yli vaan minun mentyä lähelle se käväisi minun luona ja hyppäsi jokeen ja ui yli. Tuossa on linkki videoon jossa näkyy uinti pätkä ja lopussa kuuluu kun haukku taas on päällä.

http://www.youtube.com/watch?v=wFPcopCs4HA&feature=plcp

Yritin koiraa pois haukulta kahden tunnin kohdalla, mutta ei se halunnut lopettaa. Kävin välissä kotona ruokkimassa toiset koirat ja ajelin toiselle puolelle jokea haukun tuntumaan autolla. Yritin kutsua taas, mutta ne meni kuuroille korville. No sitten painelin auton riikkaria ja huutelin ja katos kun hoksasi koira lopettaa. Kello olijo 40minuuttia yli kahdentoista kun sain koiran autoon. Nelisen tuntia penikka haukkui. Onneksi sillä on huono kunto, niin antaa helpommin periksi. Se on huonossa kunnossa, kun en pystynyt lenkittämään sitä loukkaantumisen takia. Loukkaantui tassuun, kun tapella öykäsi vanhemman ajokoira urooni kanssa, välien selvittely on joskus rankkaa touhua. Ajuri tahtoo väkisin kaivaa itsensä Jerin häkkiin ja aikansa kahdestaan oltua tulee välien selvittelyn aika.
Tällaista täältä tällä erää.