Kirjoittaja Aihe: Adressi  (Luettu 29369 kertaa)

Laikapoika

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #75 : 14.01.12 - klo:15:35 »
Allaolevassa linkissä keskustelua adressin perustajasta :(

http://www.shhj.info/keskustelu/viewtopic.php?t=16487


heikkir

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #76 : 14.01.12 - klo:17:13 »
Allaolevassa linkissä keskustelua adressin perustajasta :(
http://www.shhj.info/keskustelu/viewtopic.php?t=16487

Aivan ! Olisihan tuo pitänyt arvata.

"Marko Lind ja Voittajan Kennel"- tavaramerkin tuntee varmaan moni netissä koira-asioita vähänkään seurannut ja tietää myös, että kyseessä on  kuuluisa ja edesvastuuton hörhöttäjä, jolle mikään inhimillinen  eikä eläimellinenkään ole vierasta.

Täyttä 100 % tuubaa kaikki, mikä sieltä tulee.

ariasseri61

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #77 : 14.01.12 - klo:23:11 »
Aivan ! Olisihan tuo pitänyt arvata.

"Marko Lind ja Voittajan Kennel"- tavaramerkin tuntee varmaan moni netissä koira-asioita vähänkään seurannut ja tietää myös, että kyseessä on  kuuluisa ja edesvastuuton hörhöttäjä, jolle mikään inhimillinen  eikä eläimellinenkään ole vierasta.

Täyttä 100 % tuubaa kaikki, mikä sieltä tulee.

Kerrankin voin olla Heikkir.n kansaa samaa mieltä. :)

Poissa RaimoA

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 229
Vs: Adressi
« Vastaus #78 : 15.01.12 - klo:10:27 »
Kauan mietin ja allekirjoitin.  Paljon on sutta mediassa silitetty,  adressi kertoo vähän toista totuutta.
Ja aloitteen tekijähän on Kaakkois Suomen Ajokoirakerho Ry:n KETTUTOIMIKUNTA.
« Viimeksi muokattu: 15.01.12 - klo:11:16 kirjoittanut RaimoA »

Ryökkö

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #79 : 16.01.12 - klo:14:20 »
Ei sitä saa niin itsekkäästi ajattatella, että sudet pitää laittaa monttuun siksi kun omaa koiraa ei voi laittaa 5X5 km alueeseen. Ei tallainen itsekkyys minun järkeen ollenkaan passaa. Eihän kai kenelläkään ole pakkomielle koiraansa tietoisesti susilaumaan laskea ja jos laskee niin ottaa kyllä tietoisen riskin. Uhan alaisia luonnon elukoita yhettömiin ei saa siksi tappaa että se on erehtynyt juuri minun omalle metsästysalueelle. Pitää olla muita vakavia perusteita. Toivottavasti Arikaan ei nyt niin itsekäs ole?
Minä en kyllä helpolla omia petokoiria varmoille susille laita, ne lähtee jälkimään ja ajamaan melko varmasti niitä ja siinä saattaa käydä koiralle kalpaten, jos ei rajusti herättele yö jäljellä ja saattaahan tuo olla ettei herättelykään aina auta.
« Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo:15:07 kirjoittanut Ryökkö »

ariasseri61

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #80 : 16.01.12 - klo:17:06 »
Missähän kohdassa minä olen ollut susia monttuun laittamassa. Sanoinhan jo aiemmin, etten ota kantaa susien olemassaoloon, en puolesta enkä vastaan enää millään foorumilla.

Senverran on kuitenkin sanottava, etten voi enää laittaa koiraa ollenkaan metsästysalueelleni, jos pelkään susien olemassaoloa. Sudet nimittäin ovat siellä nykyään joka ainoa päivä.

Poissa Eero

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 225
Vs: Adressi
« Vastaus #81 : 16.01.12 - klo:23:19 »
Ai jaha, Ryökön koiratko ei sitten aja 5 kilometriä pidemmälle, jos olet laittanut viereiseen alueeseen. Ja oletko varma, ettei sudet liiku aamuvarhaisen jälkienkatselun jälkeen (oman metsästysalueesi suuntaan). Odottaisin, että ne, jotka kantaa ottavat noin kärjekkäästi, olisivat itse metsästäneet susialueilla. Miten voitte kuvitella tietävänne reaaliaikaisesti millä alueella sudet ovat. Kukin ajatelkoon mielessään, kenelle soitan?, kuka minulle soittaa?, kenelle jäi soittamatta? Sen koirahan se nyt meni jne.

Ryökkö

  • Vieras
Vs: Adressi
« Vastaus #82 : 16.01.12 - klo:23:38 »
Niin kai ne puhhuu, että kolmikannassa ois ollu susiaki, mutta tuskin enää on. Ei ne minua oo haitannu. Viikkositte koirat lähti ketun perään ja vanhemman sain vuorokauden päästä kiinni. 1.5v piti hakea kelkalla pois 32h jälkeen irtilaskusta. Liekkö Eero menneet yli 5 km? Mutta harvon vapaa haku irtoaa 5km päähän. Jälkimiset sitten on taas oma lukunsa. Meillä ei oo susista pelkoa, se on tosi. Ari et sinä tosiaan monttuun niitä ollu laittamassa, mutta joillai mahtaa olla kirjoitukseni mukainen asenne. Hyvä kun sinulla ei ole. Ja toivottavasti Eerollakaan ei ole.
« Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo:23:42 kirjoittanut Ryökkö »

Poissa Eero

  • Itälaikajaosto
  • Jäsen
  • ***
  • Viestejä: 225
Vs: Adressi
« Vastaus #83 : 17.01.12 - klo:11:35 »
Niin arvelinkin, että ajavat etemmäs, eli olis hyvä olla reilusti väliä susilauman oletetulle sijainnille. Siis siitä paikasta mistä laskee koiran irti. Eteläisessä Suomessa voi käydä metsästysseurojen maat vähän pieniksi. Monttuhommat ei kiinnosta, Taivalkoskelle ne normaalisti menee kaadon jälkeen linja-autolla pahvilaatikossa, sieltä taisi vielä pää ja jotain näytteitä jatkaa vaellustaan Oulun Eviraan.