Kirjoittaja Aihe: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!  (Luettu 21930 kertaa)

Ryökkö

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #30 : 31.03.11 - klo:11:38 »
Jos kaikki laittaisikin noin ku Renni näkyville henkilöllisyyden niin se riittää. Rennillä on profiilissa täys nimi esillä ja kaikilla sitä ei ole, kuten ei minullakaan. Ja tämä näkyy vasta kun kirjautuu.
Ehto jonka asetin täyttyy. Minä korjaankin tilanteen HETI.

Poissa Ilkka Kosonen

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 58
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #31 : 31.03.11 - klo:17:27 »
Renni "Rupeahan sinäkin kirjoitamaan kuin mies.Koirat haukuu ja mies kirjoittaa omalla nimellään omalla kielellä"Näin kirjoitit Shhj:palstalla.

Renni

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #32 : 31.03.11 - klo:21:42 »
Renni "Rupeahan sinäkin kirjoitamaan kuin mies.Koirat haukuu ja mies kirjoittaa omalla nimellään omalla kielellä"Näin kirjoitit Shhj:palstalla.

Pitää olla vieraana täällä ja kirjoitella varoen. Et sitten bonjannut mitä tarkoitin?

Akkahirven kennel

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #33 : 01.04.11 - klo:11:01 »
minusta on hyvä, että omalla nimellä voi kirjoittaa omia ajatuksiaan. Tämähän foorumin tarkoitus. Se, että kuka haluaa nk. "piiloutua" nimimerkin taakse, niin se on tietysti hänen oma asiansa. Mut sit nimimerkin takaa ei tarvitse kuitenkaan käyttäytyä muita foorumeilla olevia kohtaan epäkunnioittavasti ja haukkua ketään. Kohdellaan toisiamme samalla tavalla kuin haluamme itseämme kohdeltavan.
Tänä päivänä tietosuojausta ei juurikaan ole, tiedot ihmisestä saadaan tavalla tai toisella. Jos on tarvetta suojautua, niin sitten ei kannata nettiin laittaa itsestään minkaanlaisia tietoja, ei edes tehdä nettisivuja tai kirjautua edes Facebookkiin. Jopa näyttelytiedot löytyvät googlettamalla. Nimimerkki ei myöskään estä ketään urkkimasta tietoja tai foorumitekstejä.
Omakohtaisesti voin myös kertoa, että on myös vääristelty toisille ihmisille mun omia kirjoituksia foorumilla. Niistä on joutunut laittamaan kopiot ja todistamaan, että asia ei ole todellakkaan näin.


mpeltola

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #34 : 01.04.11 - klo:13:50 »
Aivan samahan se on, kirjottaako omalla nimellä vai nimimerkillä. Jos joku haluaa saada jonku henkilöllisyyden selville, niin kyllähän sen saa.

Minun nimimerkkiä googlaamalla löyty heti niin paljon tyhmiä juttuja ja valokuvia, että koko nimi, osote, sposti ja puhelinnumero selviää hyvin vähäisellä päättelyllä.

Mutta ehkä nimen näkyminen vain rekisteröityneille käyttäjille ei tappais foorumia kokonaan.
Vuosien saatossa monet keskustelupalstat on kuivuneet ja kokonaan kadonneet, muuttuessaan täysin asialinjalle.

Kyllä paskanjauhamisellekkin voi sijansa olla, vaikka vakavasti otettavan harrastuksen parissa pyöritään.
Ja sitähän on helpompi jauhaa aavistuksen nurkantakaa nimettömänä :D

Terveisin
Marko

esukka

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #35 : 01.04.11 - klo:17:07 »
totta sitä jokaisella on vasttava jutuistaan ja oltava sen takana,ainakin näinkin julkisella palstalla!Se vaan on nuo häiriköt jotka pilaavat,monen kotirauhan vaikka ei olisi mitään OIKEAA-asiaa!Mutta kuitenkin minun puolesta vaikka kaikki tiedot julkiseksi,kyllä maailmaan asiaa ja sen vierstä mahtuu.

Tv:Veli Mattila Kuusamo
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:17:20 kirjoittanut velimat »

Teeri

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #36 : 01.04.11 - klo:22:51 »
Nimi Ja asuinkunta näkynyt kokoajan profiilissa. minusta se kyllä riittää että ne sieltä näkyy. Miksikäs ei riitä että ne sieltä näkyisi?

Heino

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #37 : 03.04.11 - klo:23:04 »
Katsokaapa esim. tätä sivua http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=47670 Siinä näkyy kirjautuneelle kirjoittajan nimi ja asuinpaikka ja ei kirjautuneelle vain nimimerkki. Näin olisi hyvä tehdä tännekin.
Joka näille sivuille haluaa kirjoitella rakentavassa ja ystävällisessä hengessä hänen on helppo laittaa nimensä näkyviin "omalle väelle".Tietenkin niille se on vaikeampaa,jotka kirjoittelevat aivan toisellaisella asenteella. Minulle nimen julkaiseminen on helppoa, koska olen tähänkin asti kirjoitellut etunimelläni ja olen olettanut, että kaikki ovat tunnistaneet minut.'   
« Viimeksi muokattu: 04.04.11 - klo:08:21 kirjoittanut Heino »

HJ Ukkola

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #38 : 04.04.11 - klo:15:28 »
No niin. Nimimerkki vaihdet omaksi nimeksi. Hyvä idea sinänsä että täältähän löytää tuttuja miehiä kun pääsee kurkkaan kuka minkäkin nimimerkin takana seisoo :)

Renni

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #39 : 05.04.11 - klo:20:07 »
Tietääkö kukaan miten tuon nimimerkin saa pois KOKONAAN. Tämä riittää näillä sivuilla enkä kirjoittele enää sanaakaan.

joonii

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #40 : 05.04.11 - klo:22:18 »
Tietääkö kukaan miten tuon nimimerkin saa pois KOKONAAN. Tämä riittää näillä sivuilla enkä kirjoittele enää sanaakaan.

Lupaat vaan;)

Heino

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #41 : 06.04.11 - klo:07:56 »
Olen yrittänyt laittaa omaa täydellistä nimeä profiiliin, eli sinne mihin tullaan kun painetaan nimimerkkiä ja joka näkyy vain kirjautuneille. Haluaisin säilyttää nimimerkkinä pelkästään etunimeni. Jotkut ovat osanneet tehdä tämän minkä minäkin haluaisin tehdä. Neuvokaa minua viisaammat.

Poissa Tarja

  • Jäsen
  • *
  • Viestejä: 31
    • Ohota
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #42 : 06.04.11 - klo:08:06 »
Olen yrittänyt laittaa omaa täydellistä nimeä profiiliin, eli sinne mihin tullaan kun painetaan nimimerkkiä ja joka näkyy vain kirjautuneille. Haluaisin säilyttää nimimerkkinä pelkästään etunimeni. Jotkut ovat osanneet tehdä tämän minkä minäkin haluaisin tehdä. Neuvokaa minua viisaammat.

Ei tuo onnistu minultakaan. Nimimerkin voi muuttaa mutta nimeä ei profiiliin saa.

JukkaR

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #43 : 06.04.11 - klo:12:23 »
Ei tuo onnistu minultakaan. Nimimerkin voi muuttaa mutta nimeä ei profiiliin saa.

Niitä kenttiä ei näytä pääsevän muuttamaan. Ovat tyhjennetyt itseltänikin joskus, vaikka olen ne täyttänyt rekisteröityessäni. Ei vain tule tuota omaa profiilia seurattua, joten en osaa sanoa, milloin profiiliani on muokattu muiden kuin itseni toimesta. Oma nimeni kuitenkin selviää, ja saa selvitä, sähköpostiosoitteesta, joka on profiilistani luettavissa.
« Viimeksi muokattu: 06.04.11 - klo:12:26 kirjoittanut JukkaR »

Rudolf

  • Vieras
Vs: Nimimerkit vaihdettava oikeaksi nimeksi!
« Vastaus #44 : 07.04.11 - klo:21:55 »
Siperianhuskyfoorumilla on menty askel eteepäin! Enää ei kelpaa moiset nimimerkit. Laikajärjestön hallitus voisi pohtia samanlaista päätöstä. Käyttäjät ovat yksimielisen tyytyväisiä.
http://www.siperianhusky.info/keskustelu/index.php?topic=6643.0
Kantsis ajatella tämäkin impulsiivinen Ns. ajatus erilaisten kirjoittajien kannalta siis liian tiukka Pipo voi karsia asiallisiakin kirjoittajia/kirjoituksia. Kannattaa toimia  siis ns.entisen mallin mukaan ja kyllä näiden ns. häiriköiden kitkemiseen on paljon fiksumpiakin keinoja, kuin tehdä ns. kaikki läpinäkyväksi !
Maltti ja ajatus sekä fiksuus mitä julkaisee on tässäkin yksinkertaista sekä ns.kaunista sillä tässä on kyseessä muidenkin ETU kuin OMA ETU !

Terv. Rudolf

« Viimeksi muokattu: 08.04.11 - klo:06:43 kirjoittanut Rudolf »