Kirjoittaja Aihe: Ruokintaa; Jahti&Vahti vs Jeppe  (Luettu 18370 kertaa)

Teeri

  • Vieras
Vs: Ruokintaa; Jahti&Vahti vs Jeppe
« Vastaus #15 : 29.03.10 - klo:23:30 »
Petyin jahti&vahtiin. Ruoka vaihtu 1st Choice performance sapuskaan. Jospa paskan määrä vähenisi ja ruoka imeytyisi paremmin ja tulisi powerit talteen. Vähän auki 50 ekua säkki mutta jos parempi on niin maksakoon mitä maksaa.

AnLa

  • Vieras
Vs: Ruokintaa; Jahti&Vahti vs Jeppe
« Vastaus #16 : 29.03.10 - klo:23:52 »
Jahti&Vahti energiaa läpi vuoden. juoksutan koiria koko vuoden niin energia passaa. ongelmia ei ole ollu ja terveenä pysyneet. lihaisia luita ja muuta lihajuttua aika usein kyytipojaksi. luut olen kyllä metsästyskautena jättänyt vähemmälle.

lohiöljyä tai vastaavaa joskus sekaan

Pianpa se mieli muuttui, reilu kuukausi sitten ei ollut vielä mitään ongelmia. Kumma ettet aikaisemmin ole pettynyt, vaikka läpi vuoden olet syöttänyt jahti&vahtia?
« Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:23:54 kirjoittanut AnLa »

Teeri

  • Vieras
Vs: Ruokintaa; Jahti&Vahti vs Jeppe
« Vastaus #17 : 30.03.10 - klo:08:51 »
Pianpa hyvinkin, ei ole koirakaan 2 vuotta niin ei sitä monta vuotta ole voinut syöttää  ;D Olen juoksuttanut koiraa nyt läpi talven kunnolla. Niin rupeaisi näyttämään että paskoo läpi. Menee pieneen narttuun nimittäin älyttömästi energia sapuskaa. Ensimmäisenä talvena en tietenkään juoksuttanut urakalla kun koiran luustokaan ollut vielä kehittynyt kunnolla. Koiran on varmasti liikkunut nyt enemmän kuin jahti aikaan tai ei ainakaan paljon vähemmän. Toisekseen karva rupesi punertamaan vaikka nahka ei tulehtunut eikä rapsuta. Kuulin että joillakin tullut samaa kun jahti&vahtia syöttäneet. Johtuu olevinaan punajuuresta. Mene ja tiedä.  Jospa se johtui uusista sopimuksista kun 7 senttiä nousi palkka niin raaskii parempaa syöttää  ;)  :D
Mutta onhan se vähän tottakin että piheyshän se katsoo niitä säkin hintoja. Pentuajan nimittäin syötin parempaa sapuskaa myös. 
« Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo:09:01 kirjoittanut Teeri »

Teeri

  • Vieras
Vs: Ruokintaa; Jahti&Vahti vs Jeppe
« Vastaus #18 : 30.03.10 - klo:09:39 »
ja pieni lisäys että nyt olen turkkia tutkinut vielä paremmin kun karvan lähdön kanssa taistelut. Katsellaan nyt pari kuukautta että tapahtuuko muutoksia kun ruoka vaihtui.
Vielä piti lisätä että kun saa vip kohtelun ja ruoka tulee vaikka kotiovelle jos tarvis tai jos käy itse hakemassa niin samalla voi kysellä kuulumisia kovalta koiramieheltä niin onhan se mukavampi kuin marketin jonossa ;)
« Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo:09:46 kirjoittanut Teeri »